ville i klage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

MorTil2<3

Tak for svar alle sammen..

Mit problem er jo egentlig heller ik at hun er syg osv. det kan sku ske for os alle... Men det er mere det at min søn skal rundt til diverse forskellige dagplejere, og ja man kan da godt mærke på ham han er forvirret og det er da ikke fedt at skulle gå fra en skrigende dreng hver gang han er et nyt sted, men som i skriver er det jo nok bare sådan DP er. Jeg ville os selv ha valgt vuggestue men blev tilbudt dette, og havde ikke mulighed for at vente, så måtte takke ja til tilbuddet...

Så nu er det vel bare at få ham flyttet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

wamse

SnartMorTil2<3 skriver:

Tak for svar alle sammen..

Mit problem er jo egentlig heller ik at hun er syg osv. det kan sku ske for os alle... Men det er mere det at min søn skal rundt til diverse forskellige dagplejere, og ja man kan da godt mærke på ham han er forvirret og det er da ikke fedt at skulle gå fra en skrigende dreng hver gang han er et nyt sted, men som i skriver er det jo nok bare sådan DP er. Jeg ville os selv ha valgt vuggestue men blev tilbudt dette, og havde ikke mulighed for at vente, så måtte takke ja til tilbuddet...

Så nu er det vel bare at få ham flyttet....

Det er uden tvivl dagplejens store sårbarhed, at børnene skal andre steder hen ved sygdom. Nogle kommuner har dog etableret dagplejehuse, hvor noget personale tager sig af syge dagplejers børn. Jeg forsøgte at holde fri ved dp planlagte fridage, og da jeg arbejdede nat, behaoldte jeg min datter hjemme om dagen, hvis der var gæstedagpleje, for at skåne hende, og så sov jeg om eftermiddagen når far kom hjem. 

Anmeld

24. august 2011

Tvillingemor80

Sådan har jeg tit hørt at det er når man har børn i dagpleje, så jeg tror desværre det er meget normalt..

Derfor har vi valgt VS, ville synes det var alt for hårdt at kaste dem rundt til nye mennesker hele tiden.. Håber det løser sig for jer, for det er bestemt ikke sjov..

Anmeld

25. august 2011

SjeBets

jeg er stadig ikke med på hvad du vil klager over din dagplejer for ?

Som jeg ser det er det ikke hendes skyld, hun er blevet syg, surt, og dagplejekontoret må finde en erstatning til at passe din søn, at han så ikke kan lide hans gæsteplejer eller de ikke er gode til at give den samme eller en i samme legestue gruppe, er jo ikke din dagplejers skyld. 

Har selv haft begge mine i dagpleje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.