SnartMorTil2<3 skriver:
Hej Tøser.
Det er sådan at jeg er rimelig utilfreds med min søns dagpleje i forvejen og så kom alt dette lige oveni, og nu går jeg og spekulere på om jeg sku klage. Han var i gæstedagpleje en uge i sommerferien det er også fair nok, men så et par uger efter han var kommet tilbage til sin faste dagpleje, fik hun barn syg og han kommer over til en anden dagplejer, så skulle hun liige ha 2 dages afspasering hvor han så kom over til endnu en gæstedagpleje, i dag ringer pædagogen så og fortæller at nu er hun SELV syg og han skal ned til en 3 gæstedagpleje...
Er det normalt?????
Derfor vi droppede DP. Gad simpelthen ikke at mine unger skulle kastes rundt hos forskellige dp'er.
Min datter gik i DP. Super god dp'er. Og var helt tryk.
Men vi valgte vuggestue til sønnen, for så skulle vi kun aflevere eet sted. De kender huset og pædagogerne også selvom der er ferie eller sygdom.
Magtede ikke alle de gæsteplejer mere, at skulle køre rundt til forskellige i forskellige hjem. Nej tak.
Så måske du ikke skulle klage, men få dit barn flyttet til enten en anden mere stabil dagplejer eller vuggestue.
*Camilla 35+0
Anmeld