ville i klage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.066 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. august 2011

MorTil2<3

Hej Tøser.

Det er sådan at jeg er rimelig utilfreds med min søns dagpleje i forvejen og så kom alt dette lige oveni, og nu går jeg og spekulere på om jeg sku klage. Han var i gæstedagpleje en uge i sommerferien det er også fair nok, men så et par uger efter han var kommet tilbage til sin faste dagpleje, fik hun barn syg og han kommer over til en anden dagplejer, så skulle hun liige ha 2 dages afspasering hvor han så kom over til endnu en gæstedagpleje, i dag ringer pædagogen så og fortæller at nu er hun SELV syg og han skal ned til en 3 gæstedagpleje...

Er det normalt?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

serinasmor

SnartMorTil2<3 skriver:

Hej Tøser.

Det er sådan at jeg er rimelig utilfreds med min søns dagpleje i forvejen og så kom alt dette lige oveni, og nu går jeg og spekulere på om jeg sku klage. Han var i gæstedagpleje en uge i sommerferien det er også fair nok, men så et par uger efter han var kommet tilbage til sin faste dagpleje, fik hun barn syg og han kommer over til en anden dagplejer, så skulle hun liige ha 2 dages afspasering hvor han så kom over til endnu en gæstedagpleje, i dag ringer pædagogen så og fortæller at nu er hun SELV syg og han skal ned til en 3 gæstedagpleje...

Er det normalt?????

jeg tænker at det kan hun vel ikke selv gøre for .. det er selvfølgelig RIGTIG uheldigt og træls for jer ...

vil vende den om og sige ... hvordan ville du have det hvis du nu var MEGA uheldig og fik barn syg, havde planlagt afspadseringsdage i lang tid(som du i øvrigt SKAL holde og ikke må få udbetalt) og derefter selv bliver syg .. og din chef så kaldte dig til samtale og du fik en advarsel ??????

omvendt ... hvad er du ellers utilfreds med?? ... trives din søn ... ellers ville jeg måske i første omgang kontakte dppædagogen med de ting .. og IKKE at hun er syg

Anmeld

24. august 2011

wamse

Det er jo forskelligt alt efter temperemant om du vil klage, jeg ville ikke gøre det. Hvad er det du vil klage over? Hendes sygdom?hendes barns sygdom? Hendes afspadsering? Eller at det er forskellige gæstedagplejere? Jeg har været i praktik hos dagplejepædagogerne, og der ligger et kæmpe arbejde bag, at få det hele til at gå op, og mit gæt vil være, at de hver gang forsøger, at der er færrest muligt forskellige gæstedagplejere. 

Hvordan har dit barn haft det med de forskellige dagplejere?

Anmeld

24. august 2011

morethanperfect

SnartMorTil2<3 skriver:

Hej Tøser.

Er det normalt?????

Tror ikke det er med deres gode vilje de gør det . Personligt ville jeg ikke klage ..

Anmeld

24. august 2011

sandorff

Det du fortæller er meget normalt. Det sker tit, jeg ville ikke klage.

Anmeld

24. august 2011

Vial

Derfor jeg dropper dagpleje. Det er simpelthen en alt for sårbar løsning. Med mindre man finder en, som min søster brugte. Hun havde aldrig en sygedag. Kan man jo bare ikke forvente.

Tanken om hjemmelige omgivelser til de mindste tiltaler mig, men opvejes i den grad af, at de skal turnere fra hjem til hjem!!

Anmeld

24. august 2011

Mussen2

Jeg synes det er meget uhensigtsmæssigt, men jeg tror ikke det hjælper at klage.

Hvis det sker genagne gange, kan man dog godt påtale at man synes der er rigtig dårlig hensyntagen og planlægning.

Jeg vil ikke sige det er normalt, men detmåske forekommer hos de uengagerede dagplejemødre.

Det handler også lidt om moral

Anmeld

24. august 2011

håber snart det er os

vil også sige det er normalt  men men rigtigt træls for jer men tror ikke du for noget ud af at klage de gør vel alt hvad de kan for at børnene ikke kommer så mange forskellige steder hen men det er nok ikke altid nemt at få det hen

Anmeld

24. august 2011

chael

SnartMorTil2<3 skriver:

Hej Tøser.

Er det normalt?????

Derfor vi droppede DP. Gad simpelthen ikke at mine unger skulle kastes rundt hos forskellige dp'er.

Min datter gik i DP. Super god dp'er. Og var helt tryk.

Men vi valgte vuggestue til sønnen, for så skulle vi kun aflevere eet sted. De kender huset og pædagogerne også selvom der er ferie eller sygdom.

Magtede ikke alle de gæsteplejer mere, at skulle køre rundt til forskellige i forskellige hjem. Nej tak.

Så måske du ikke skulle klage, men få dit barn flyttet til enten en anden mere stabil dagplejer eller vuggestue.

*Camilla 35+0

Anmeld

24. august 2011

FruStolpe

Er det mon ikke bare "charmen" ved at vælge dagpleje ??

Synes ofte man høre lignende historier
Men det bliver det jo ikke bedre af. Håber det flasker sig

Carina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.