Billedtråd: "Ungen er vinterklar!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

CA

Vi er også i fuld gang med indkøbene!

Mangler at finde "sko" - har købt termorfutter til barnevogn og snekravl, MEN jeg aner ikke hvad jeg skal købe til "pænt" brug. Har I forslag? Gider ikke støvler - der jo alt for tunge og bøvlede for ham at komme rundt i. ...Måske jeg bare skal bruge termofutterne

OG SÅ ER JEG BARE SÅ MISUNDELIG PÅ JERES HUTLIHUT HUER! MENjeg NÆGTER at gi 300 for en hue! Specialt når jeg LIIIGE har været nødt til at betale 200 for en i norge. (Vi var havnet på udflugt i en lille by med MEGET blæst og kolde baby-ører, og den eneste butik der havde huer, var nogen der lavede ægte norsk strik, dog ikke elefant huer, men lækker det er den) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

DK

Mette: Hvilken størrelse har i købt Didriksons'en i? Jeg har fået Mikkel overtalt til at vi bliver NØDT til at købe en flyverdragt (mere) da den vi jo har er str. 80 (som han bruger nu). Og jeg er så faldet for Didriksons Kilmanjaro grafite. Men hvordan er den i størrelsen? Alt andet vintergear har vi jo købt i str. 86. Hvilken str. har du købt til Laurits og han bruger da også 80 nu, ikke? Er den meget stor i det synes du?

Anmeld

9. september 2011

Mettemus

DK skriver:

Mette: Hvilken størrelse har i købt Didriksons'en i? Jeg har fået Mikkel overtalt til at vi bliver NØDT til at købe en flyverdragt (mere) da den vi jo har er str. 80 (som han bruger nu). Og jeg er så faldet for Didriksons Kilmanjaro grafite. Men hvordan er den i størrelsen? Alt andet vintergear har vi jo købt i str. 86. Hvilken str. har du købt til Laurits og han bruger da også 80 nu, ikke? Er den meget stor i det synes du?

Vi har købt str 80. Han bruger ellers 74/80, men de skulle være rimeligt store i størrelserne. Hvis du ser billedet af ham så ser den også rigeligt stor ud. Den næste størrelse er str 90 og den er jeg sikker på vil blive ved med at være for stor hele vinteren. Men godt valg! Synes simpelhen de er så lækre - tynde og til t bevæge sig i, men skulle gerne være dejligt varme alligevel.

Anmeld

30. september 2011

Maja88

Mettemus skriver:

Og så er jeg for øvrigt fuldstændig megamegamega forelsket i de her, som Laurits skal have til vinter - de kan vist godt bruges både ude og inde så længe han ikke skal ned og kravle på jorden i dem.

I  -->

Booties - Cozy - Brown fra Robeez

hvor er de fra?

Anmeld

30. september 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Vi er også i fuld gang med indkøbene!

Mangler at finde "sko" - har købt termorfutter til barnevogn og snekravl, MEN jeg aner ikke hvad jeg skal købe til "pænt" brug. Har I forslag? Gider ikke støvler - der jo alt for tunge og bøvlede for ham at komme rundt i. ...Måske jeg bare skal bruge termofutterne

OG SÅ ER JEG BARE SÅ MISUNDELIG PÅ JERES HUTLIHUT HUER! MENjeg NÆGTER at gi 300 for en hue! Specialt når jeg LIIIGE har været nødt til at betale 200 for en i norge. (Vi var havnet på udflugt i en lille by med MEGET blæst og kolde baby-ører, og den eneste butik der havde huer, var nogen der lavede ægte norsk strik, dog ikke elefant huer, men lækker det er den) 

Har du fundet noget til pænt Carina? Jeg har købt Adidas "kondisko" til Felix (brugt, naturligvis ) som han bare får på når vi skal noget, og det vil han nok også få selvom det er koldt.. 

Anmeld

2. oktober 2011

CA

AnneBJ skriver:

Har du fundet noget til pænt Carina? Jeg har købt Adidas "kondisko" til Felix (brugt, naturligvis ) som han bare får på når vi skal noget, og det vil han nok også få selvom det er koldt.. 

Nej, men var også kommet helt fra det igen... For at være ærlig, er det vist mest spild af penge. Termofutter eller striksokker er fint nok - selvom jeg gerne lige vil have nogle pyntesko MEN jeg sparer så vi kan få et hus en dag! ...og en baby mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.