Billedtråd: "Ungen er vinterklar!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.646 visninger
25 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Mettemus

Nu har vi haft en shoppetråd om vintertøj (), så skal vi ikke også have en billedtråd om samme emne?

Jeg lægger ud!

1: Mon han når at vokse ud af den?
2: Ja, vi er hoppet på Hutelithut-vognen. Efter at have haft fingrene i den i Kiddo, MÅTTE jeg bare købe den! Er sikker på at den nok skal holde ham varm til vinter
3: Bonusbillede af ungen der er kravlet ind under gyngestolen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

AnneBJ

Her er det kun med hue det er lykkedes at tage billede. Han blev eddikesur da jeg gav ham handsker og futter på.. Vi prøver igen, når flyverdragten ankommer en af dagene... 

Anmeld

24. august 2011

Lilje82

Så fin

Anmeld

24. august 2011

DK

Uhhh close up af futterne, tak!

Og fiiiin i huttelihut! Vi kan danne en klub snart!

Anmeld

24. august 2011

Mettemus

DK skriver:

Uhhh close up af futterne, tak!

Og fiiiin i huttelihut! Vi kan danne en klub snart!

Vores futter eller Annes futter?

Og je - en huttelihutklub må være på sin plads. Jeg havde ellers bestemt at 300 kr var for mange penge, men man har vel et standpunkt til man tager et nyt

Anmeld

24. august 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Her er det kun med hue det er lykkedes at tage billede. Han blev eddikesur da jeg gav ham handsker og futter på.. Vi prøver igen, når flyverdragten ankommer en af dagene... 

Ih så sød han er!

Som du måske kan ane på mit billede med huen på var lille L heller ikke så glad for at prøve huen som mor var ... men mor var selvfølgelig også glad nok for to

Anmeld

24. august 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Og je - en huttelihutklub må være på sin plads. Jeg havde ellers bestemt at 300 kr var for mange penge, men man har vel et standpunkt til man tager et nyt

Jeg tænkte det samme... Altså både om det var vores futter, og at 300 er for meget for en hue

Anmeld

26. august 2011

DK

Nå. Vores tur til vintertøjsshopping i dag.

Vi har jo den aftale at jeg får børnepengene og køber tøj for, og så står Mikkel for sko og overtøj.  Så på den måde er det jo lidt ham der bestemmer her... Men altså. Jeg blev svag i knæene over Miniature vinteranoraken i støvet dueblå, men Mikkel var lige ved at besvime da han så prisen (800kr) og derfor blev vi (han) enig om en Hummel jakke i blå til 449 kr. Mikkel kunne også godt lide en grå Lego jakke med pelskant i hætten, men den var jeg ikke så vild med.

Han fik et par mørkeblå luffer i fleece også der passer ok til jakken, og et termosæt i mørkegrå med blå lynlås fra name it. Så har han jo også regnsættet med hundene på fra Mee to, huttelihutten, og Molo flyverdragten i str. 80. Alt vi har købt i dag har ellers været str 86. Mikkel er enig om at vi venter til oktober/november (flyverdragt tid) og ser om han kan passe den, og hvis ikke kan vi købe en ny og større der og sælger den vi har. Så må vi købe blandt dem de har tilbage og nøjes med det udvalg de har tilbage der. (for mig der købte flyverdragt INDEN ungen er født for at få en fin en, så er det bare et koncept der skriger mod himlen, men nu nok om det) Jeg tænker at han mangler en hue som duer inden det er huttelihut tid. Altså noget bomuldshalløj?

Og billeder naturligvis:

Anmeld

26. august 2011

DK

Mettemus skriver:

Begge unger er fiiine i huttelihutter. Jeg tror måske nok at alle unger er fine i huttelihutter? Det er en slags sammensværgelse for at få mødre til at købe dem?

Men det var nu Laurits futter jeg mente. Dem han har på på billedet med flyverdragten?

Anmeld

26. august 2011

piadas

DK skriver:

Begge unger er fiiine i huttelihutter. Jeg tror måske nok at alle unger er fine i huttelihutter? Det er en slags sammensværgelse for at få mødre til at købe dem?

Men det var nu Laurits futter jeg mente. Dem han har på på billedet med flyverdragten?

De har mange her:

http://www.kids-world.dk/index.php?infoBox=2&cPath=310&gclid=CLnM6NnC7aoCFc2JDgod4SuwNg

Jeg har lige bestilt disse til Ida idag. De lyder perfekte til barnevognen.

http://oekologik.dk/varekatalog/engel-uld/futter-i-uldfleece/roed.aspx

Men hvor er det dog en jungle!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.