Nå. Vores tur til vintertøjsshopping i dag.
Vi har jo den aftale at jeg får børnepengene og køber tøj for, og så står Mikkel for sko og overtøj. Så på den måde er det jo lidt ham der bestemmer her... Men altså. Jeg blev svag i knæene over Miniature vinteranoraken i støvet dueblå, men Mikkel var lige ved at besvime da han så prisen (800kr) og derfor blev vi (han) enig om en Hummel jakke i blå til 449 kr. Mikkel kunne også godt lide en grå Lego jakke med pelskant i hætten, men den var jeg ikke så vild med.
Han fik et par mørkeblå luffer i fleece også der passer ok til jakken, og et termosæt i mørkegrå med blå lynlås fra name it. Så har han jo også regnsættet med hundene på fra Mee to, huttelihutten, og Molo flyverdragten i str. 80. Alt vi har købt i dag har ellers været str 86. Mikkel er enig om at vi venter til oktober/november (flyverdragt tid) og ser om han kan passe den, og hvis ikke kan vi købe en ny og større der og sælger den vi har. Så må vi købe blandt dem de har tilbage og nøjes med det udvalg de har tilbage der. (for mig der købte flyverdragt INDEN ungen er født for at få en fin en, så er det bare et koncept der skriger mod himlen, men nu nok om det
) Jeg tænker at han mangler en hue som duer inden det er huttelihut tid. Altså noget bomuldshalløj?
Og billeder naturligvis:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld