Lise og Hyner - om msn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. januar 2009

Helle30

Jeg har flere gange de sidste par dage fået en startet samtale på msn. fra jer, som egentlig bare er en opfordring til at tjekke én eller anden hjemmeside, der skulle være cool... Ved I noget om det? kunne I evt. være ramt af ét eller andet? Flere af gangene har I slet ikke været på, når beskeden poppede op.
Jeg har selvf. ikke klikket på noget og har bare lukket boksen ned igen, så der sker vel ikke noget ved det. - Ville bare lige gøre jer obs. på det, og jeg vil også gerne prøve at huske, hvad det er for noget I reklamerer for og fortælle jer det, næste gang noget popper op. Det er ikke det samme for jer begge.

- Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2009

Rasmine

Lyder som virus.
Har selv prøvet det.
Prøv at ændre dit password til MSN/din mail.
-Det plejer at hjælpe.
Aner ikke hvorfor det hjælper.

Anmeld

12. januar 2009

Mikkelmusen

helle: Det er ligegyldigt hvilke sider de henviser til, man må ikke klikke på dem. Jeg får dem også ofte fra Hyners gamle msn, og fra andre jeg kender. Og de er ikke logget på når det sker. Det er en virus, og som bacon siger skal de prøve at ændre password. Det plejer at virke.

Anmeld

12. januar 2009

Hyner

Helle30 skriver:

Jeg har flere gange de sidste par dage fået en startet samtale på msn. fra jer, som egentlig bare er en opfordring til at tjekke én eller anden hjemmeside, der skulle være cool... Ved I noget om det? kunne I evt. være ramt af ét eller andet? Flere af gangene har I slet ikke været på, når beskeden poppede op.
Jeg har selvf. ikke klikket på noget og har bare lukket boksen ned igen, så der sker vel ikke noget ved det. - Ville bare lige gøre jer obs. på det, og jeg vil også gerne prøve at huske, hvad det er for noget I reklamerer for og fortælle jer det, næste gang noget popper op. Det er ikke det samme for jer begge.

- Helle

Hej du!
Jeg kender nu ikke lige noget til det du skriver om, så det er sikkert en virus... Det er da træls...

Krams Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.