At slå sine børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

-Sigrid-

meem skriver:

Hørte lige en faktisk ret skræmmende nyhed i radioen før..

Hver 10. forælder mellem 18 og 34 slår sit/sine børn.. Det er jo forfærdeligt mange :O

http://politiken.dk/indland/ECE1369105/hver-tiende-ved-ikke-at-det-er-ulovligt-at-slaa-sine-boern/

Jeg forstår ikke hvordan man kan få sig selv til at lægge hånd på et barn?! et smukt barn man selv har skabt...

Min far lagde hånd på mig.. Indtil jeg meldte ham til kommunen.. Da jeg var lille troede jeg det rigtige var at slå, så jeg var bare en boksepude... Min farfar slog min far.. og sådan fortsætter den sikkert langt ud i fortiden...

Men jeg vil ALDRIG tilgive mig selv hvis jeg lagde hånd på Emilie eller Freja.. De er de smukkeste og dejligste børn på jorden, i mine øjne..

Er man ung forældre hvis man er mellem 18 og 34? 

Dernæst; Tror sgu ikke på at folk ikke ved det er ulovligt at slå sine børn, så er de da utrolig naive  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

sne190810

henh01 skriver:

Jeg kunne heller aldrig drømme om at lægge hånd på mit eller andre børn.. Eller andre mennesker for den sags skyld

Der var jo en gang hvor man ikke vidste bedre og hvor vold var en alm del af opdragelsen. Heldigvis er vi blevet meget klogerer i dag hvad det angår!

Skræmmende at stadig hver 10. slår sit barn.. Hvilket grundlag var der for undersøgelsen og hvor mange involverede denne? Jeg tænker at hvis det er taget ud fra eks. Vesterbro's borgere eller andre belastede miljøer er den jo ikke så trofast som sådan.

Vesterbro?  Hvor kom den fra?

Anmeld

3. september 2011

lukasmor

hver 10. ??

INGEN BØR SLÅ DERES BARN/ANDRES BØRN!

Hvad er det der slår fra oppe i hjernen på dem??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.