Må altså lige fortælle (ang Esther)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. januar 2009

Anja

at min lille datter griner rigtigt nu ! Hun er mega kilden på brystet og hvis man nusser hende der, så griner hun en rigtig baby-kluklatter - det er bare slet ikke til at stå for - det har hun gjort den sidste uges tid.

Synes generelt at det går vildt stærkt med hende, hun er langt hurtigere fremme end Elias var. Den seneste mdr har hun kunne vende sig om på siden og sådan ligger hun og møver rundt på ryggen og ender alle andre steder end jeg har lagt hende. Hun drejer rundt om sin egen akse, hun griber fat i legetøjet. Hun kan pludre-snakke med mig i op til ½ time unden at miste koncentrationen.

Måske er der noget om at piger er hurtigere end drenge ? Hun er kun lige 3 mdr i morgen - synes det går alt for stærkt !

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2009

ka li ja

nåååårrhhhh det er bare det mest fantastiske at hører den der lækre latter!
og ja jeg tror nu også de kloge har ret, piger er sgu hurtigere til det meste! men det er jo fint i jeres tilfælde, for så blir elias og hende da næsten tvillinger

Anmeld

12. januar 2009

Loggidut

ihhh...tillykke med grinene! Er du sikker på det går meget hurtigere...eller er det måske bare fordi man ikke fukusere så voldsomt på det, nu hvor man har to at tage sig af?

det er altså fedt at høre dem grine for første gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.