skruk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Anonym trådstarter

Camillakn skriver:

Det er nemlig også lige sådan du skal tænke. Hvor dejlige de børn du har er

Så må du lige sige til ham at det bare SKAL vente

Nemlig Beder ham om at slå knude.. hahahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Camillakn

Anonym skriver:

Nemlig Beder ham om at slå knude.. hahahaha

Hehe, og den skal være stram 

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Camillakn skriver:

Hehe, og den skal være stram 

Anmeld

24. august 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Det handler om pririoteringer, men det handler også om at sikre hinanden. Man kan holde et mindre bryllup, men det er vi ikke klar til at gå på kompromis for endnu. Jeg vil ALDRIG vies på rådhuset, og jeg vil heller ikke nøjes med at inviterer til kaffe og kage.
Jeg har meget få drømme i livet og mange af dem er aldrig blevet til noget fordi jeg fik barn alt for tidligt (17 år) - måske de bliver en realitet på et tidspunkt. Men lige hvad angår bryllup så er bårde min kæreste og jeg enige om hvordan det skal være, og det vil koste omkring 60000 kr. Det kan sagtens tænkes at det bliver udskudt, nu må vi se.

Hvad angår barn nr 3, så er økonomien så stram pt, vi bor for dyrt, men kan ikke flytte da dette opfylder alle vores behov, ligger tæt på inst og skole og dermed tæt på den stores legekammerater. Det er det eneste der er til leje i nærheden af skolen, alt andet er vila'er og det kan vi ikke låne til - de koster langt over 3 mill.

Tror vi må vente til den lille starter i BH og ydelsen dermed falder.

Ok hvis I er meget pressede kan jeg godt se det fornuftige i at vente

Mht at blive gift kan man sikre hinanden via testamenter og andet og så vente med bryllupet (det er vores plan)

økonomi er altid en øv-faktor som er rigtig vigtig men stadig så frustrerende når den skal stå i vejen for drømmene

Men måske der ligger andet bag din skrukhed? fx hvad er det du specifikt savner ved at være gravid? hvad er det konkret et ekstra barn kan give dig? handlet det om de andre børn, eller savner du afhængigheden eller hvad er det helt ind til benet, du savner? For måske kan du få stillet det savn et andet sted end ved en ny graviditet+baby?

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

Ok hvis I er meget pressede kan jeg godt se det fornuftige i at vente

Mht at blive gift kan man sikre hinanden via testamenter og andet og så vente med bryllupet (det er vores plan)

økonomi er altid en øv-faktor som er rigtig vigtig men stadig så frustrerende når den skal stå i vejen for drømmene

Men måske der ligger andet bag din skrukhed? fx hvad er det du specifikt savner ved at være gravid? hvad er det konkret et ekstra barn kan give dig? handlet det om de andre børn, eller savner du afhængigheden eller hvad er det helt ind til benet, du savner? For måske kan du få stillet det savn et andet sted end ved en ny graviditet+baby?

Det er mange ting..

Jeg savner at have en baby, opleve de første ting osv

men samtidig er det også det praktiske i det - vi ønsker os 3. barn og vi ønsker at der ikek skal være for stort mellemrum mellem dem (der er 7,5 år imellem den store og den lille) og så ønsker jeg at "få det overstået" -det kan meget vel misforståes, men jeg magter ikke at skulle starte forfra igen når den mindste er blevet 7 år.

Anmeld

24. august 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Det er mange ting..

Jeg savner at have en baby, opleve de første ting osv

men samtidig er det også det praktiske i det - vi ønsker os 3. barn og vi ønsker at der ikek skal være for stort mellemrum mellem dem (der er 7,5 år imellem den store og den lille) og så ønsker jeg at "få det overstået" -det kan meget vel misforståes, men jeg magter ikke at skulle starte forfra igen når den mindste er blevet 7 år.

det er egentlig meget fornuftige overvejelser jo...

hvis jeg var dig ville jeg overveje den med bryllupet og se om man kunne få forhøjet indtægten med andet job eller supplerende job osv.

Jeg ville heller ikke have kvaler med at sætte en evt uddannelse på standby hvis det var virkelig vigtigt 

Igen det handler om benhård prioritering og det er frustrerende og rigtig træls, men nogen gange nødvendigt

Held og lykke med beslutningen håber I finder den helt rigtige løsning for jer

Anmeld

24. august 2011

pussekat

Anonym skriver:

Jeg er bare SÅÅÅ skruk for tiden...

Vil så gerne være gravid, have scanniger, spændinger og så have en lille en igen...

Men men men men - jeg har en på bare 10 mdr, vil gerne giftes snart, og har ikke økonomien til en baby mere lige nu.

du skal ikke  over du er skruk det her jeg være i ca 7 år nu og alle bliv gravid men ikke mig  her 2 sa i 2010 og nu vil det ikke lykke og så kom de dum mens være månde

men du skal være glad for den du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.