Anonym skriver:
Det handler om pririoteringer, men det handler også om at sikre hinanden. Man kan holde et mindre bryllup, men det er vi ikke klar til at gå på kompromis for endnu. Jeg vil ALDRIG vies på rådhuset, og jeg vil heller ikke nøjes med at inviterer til kaffe og kage.
Jeg har meget få drømme i livet og mange af dem er aldrig blevet til noget fordi jeg fik barn alt for tidligt (17 år) - måske de bliver en realitet på et tidspunkt. Men lige hvad angår bryllup så er bårde min kæreste og jeg enige om hvordan det skal være, og det vil koste omkring 60000 kr. Det kan sagtens tænkes at det bliver udskudt, nu må vi se.
Hvad angår barn nr 3, så er økonomien så stram pt, vi bor for dyrt, men kan ikke flytte da dette opfylder alle vores behov, ligger tæt på inst og skole og dermed tæt på den stores legekammerater. Det er det eneste der er til leje i nærheden af skolen, alt andet er vila'er og det kan vi ikke låne til - de koster langt over 3 mill.
Tror vi må vente til den lille starter i BH og ydelsen dermed falder. 
Ok hvis I er meget pressede kan jeg godt se det fornuftige i at vente
Mht at blive gift kan man sikre hinanden via testamenter og andet og så vente med bryllupet (det er vores plan)
økonomi er altid en øv-faktor som er rigtig vigtig men stadig så frustrerende når den skal stå i vejen for drømmene 
Men måske der ligger andet bag din skrukhed? fx hvad er det du specifikt savner ved at være gravid? hvad er det konkret et ekstra barn kan give dig? handlet det om de andre børn, eller savner du afhængigheden eller hvad er det helt ind til benet, du savner? For måske kan du få stillet det savn et andet sted end ved en ny graviditet+baby?
Anmeld