skruk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.207 visninger
26 svar
0 synes godt om
23. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg er bare SÅÅÅ skruk for tiden...

Vil så gerne være gravid, have scanniger, spændinger og så have en lille en igen...

Men men men men - jeg har en på bare 10 mdr, vil gerne giftes snart, og har ikke økonomien til en baby mere lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Camillakn

Anonym skriver:

Vil så gerne være gravid, have scanniger, spændinger og så have en lille en igen...

Men men men men - jeg har en på bare 10 mdr, vil gerne giftes snart, og har ikke økonomien til en baby mere lige nu.

Ja, og et bryllup koster ca. 50.000,- man kan selvfølgelig skære hist og pist i maden og lokaler, men man vil jo os gerne ha det dejlige drømme bryllup

Men syntes du skal skynde dig at kigge på den dejlige baby du har og nyde ham/hende mere end nogensinde inden i skal have nummer 2. Jeg spurgte en jordemor lige ud og bad om ærligt svar på hvor lang tid hun syntes man skulle vente før man fik nummer 2. 

- hun syntes man skulle vente til den første var 3 år, fordi ens krop skal være klar til en ny graviditet. Plus ved man aldrig hvordan en graviditet går og kan være man ender ud i bækkenløsning og derfor er hæmmet i at passet sit første barn optimalt.

Men det hjalp nok ikke sindsygt meget på din skrukhed heh
Men syntes i skal blive gift før i får nummer 2, for ellers ved man jo aldrig hvor lang tid der går før man får holdt det bryllup...

Herfra.. 

Anmeld

24. august 2011

Lisbeth85

Anonym skriver:

Det kunne godt have været mit indlæg det der... bare lige uden det med at blive gift Er skruk som bare pokker!

Anmeld

24. august 2011

Nessie

Er også vildt skruk, er dog ligeglad med brylluppet, venter bare på at storken melder sig

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Camillakn skriver:

Ja, og et bryllup koster ca. 50.000,- man kan selvfølgelig skære hist og pist i maden og lokaler, men man vil jo os gerne ha det dejlige drømme bryllup

Men syntes du skal skynde dig at kigge på den dejlige baby du har og nyde ham/hende mere end nogensinde inden i skal have nummer 2. Jeg spurgte en jordemor lige ud og bad om ærligt svar på hvor lang tid hun syntes man skulle vente før man fik nummer 2. 

- hun syntes man skulle vente til den første var 3 år, fordi ens krop skal være klar til en ny graviditet. Plus ved man aldrig hvordan en graviditet går og kan være man ender ud i bækkenløsning og derfor er hæmmet i at passet sit første barn optimalt.

Men det hjalp nok ikke sindsygt meget på din skrukhed heh
Men syntes i skal blive gift før i får nummer 2, for ellers ved man jo aldrig hvor lang tid der går før man får holdt det bryllup...

Herfra.. 

Det ville være mit 3. barn og netop derfor at økonomien ikke er til det..

Ved ikke om den nogensinde vil kunne bære et 3. barn, men det er i hvert fald udelukket indtil den lille starter i bh

Anmeld

24. august 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Måske din kæreste og dig skal sætte jer ned sammen og få fastlagt prioriteter?

Jeg er studerende og vi ville gerne flere ting, børn, hus, rejser osv

Men vi prioriterer børn først, gerne to inden kandidaten.

Det betyder at alt andet er på stand by til jeg er færdig med studiet

Jeg ville fx for alt i verden aldrig nogensinde prioritere et bryllup højere end at få et barn, hvis det var jeg ønskede.

Måske er din kæreste samme sted? og hvis du synes et bryllup er vigtigere end at få et ekstra barn så er du ikke skruk nok

Ved ikke om det hjalp eller gjorde det værre, håber jeg ikke, men nogengange så kan man blive lidt fanget i sine egne planer og det er rigtig synd når det kommer til de helt store beslutninger

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Er også vildt skruk, er dog ligeglad med brylluppet, venter bare på at storken melder sig

håber snart det er tilfældet for Jer. jeg synes bare det er uoverskueligt mht økonomien.

Anmeld

24. august 2011

Nessie

Anonym skriver:

håber snart det er tilfældet for Jer. jeg synes bare det er uoverskueligt mht økonomien.

Ja, en baby koster, og det skal der være råd til

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

Måske din kæreste og dig skal sætte jer ned sammen og få fastlagt prioriteter?

Jeg er studerende og vi ville gerne flere ting, børn, hus, rejser osv

Men vi prioriterer børn først, gerne to inden kandidaten.

Det betyder at alt andet er på stand by til jeg er færdig med studiet

Jeg ville fx for alt i verden aldrig nogensinde prioritere et bryllup højere end at få et barn, hvis det var jeg ønskede.

Måske er din kæreste samme sted? og hvis du synes et bryllup er vigtigere end at få et ekstra barn så er du ikke skruk nok

Ved ikke om det hjalp eller gjorde det værre, håber jeg ikke, men nogengange så kan man blive lidt fanget i sine egne planer og det er rigtig synd når det kommer til de helt store beslutninger

Det handler om pririoteringer, men det handler også om at sikre hinanden. Man kan holde et mindre bryllup, men det er vi ikke klar til at gå på kompromis for endnu. Jeg vil ALDRIG vies på rådhuset, og jeg vil heller ikke nøjes med at inviterer til kaffe og kage.
Jeg har meget få drømme i livet og mange af dem er aldrig blevet til noget fordi jeg fik barn alt for tidligt (17 år) - måske de bliver en realitet på et tidspunkt. Men lige hvad angår bryllup så er bårde min kæreste og jeg enige om hvordan det skal være, og det vil koste omkring 60000 kr. Det kan sagtens tænkes at det bliver udskudt, nu må vi se.

Hvad angår barn nr 3, så er økonomien så stram pt, vi bor for dyrt, men kan ikke flytte da dette opfylder alle vores behov, ligger tæt på inst og skole og dermed tæt på den stores legekammerater. Det er det eneste der er til leje i nærheden af skolen, alt andet er vila'er og det kan vi ikke låne til - de koster langt over 3 mill.

Tror vi må vente til den lille starter i BH og ydelsen dermed falder.

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Ja, en baby koster, og det skal der være råd til

Nemlig. jeg er sikker på at blev man gravid så ville man finde pengene til det, udstyret har man jo.. det handler igen om pririoteringer - billigere mad, færre indkøb og i den grad færre ligegyldige indkøb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.