Niv og jag ved graviditet. Hvorhenne+??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2011

Anonym trådstarter

Heej piwer.

Jeg tænkte lidt på, de niv og jag i mærkede/mærker når i lige er blevet gravide. Hvor sad de.
Jeg har sådan en stikken, eller niven, i venstre side. ca en 3-4 cm over tissekonen sprækken (hvis jeg kan kalde den det.) og så ca en 2 cm fra midten og ud mod venstre side.
Kan det være de niv og jag jeg mærker?
Hvor mrkede i jeres henne?

Giver det mening for jer?? hehe.. Lidt indviklet skrevet. Undskyld..
På forhånd tak og ha' en god aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Camillakn

Anonym skriver:

Heej piwer.

Jeg tænkte lidt på, de niv og jag i mærkede/mærker når i lige er blevet gravide. Hvor sad de.
Jeg har sådan en stikken, eller niven, i venstre side. ca en 3-4 cm over tissekonen sprækken (hvis jeg kan kalde den det.) og så ca en 2 cm fra midten og ud mod venstre side.
Kan det være de niv og jag jeg mærker?
Hvor mrkede i jeres henne?

Giver det mening for jer?? hehe.. Lidt indviklet skrevet. Undskyld..
På forhånd tak og ha' en god aften.

Jeg har utrolig ondt over skambenet fik jeg fra ca. uge 25. Det gør ondt når jeg sætter mig, rejser mig, vender mig i sengen og lidt når jeg går. 

Det blev jeg fraværsmeldt for.

De niv og jag man kan have, kan godt være din livmoder som jo strækker sig til den lille baby. Men det sad meget ude i siden på mig.

Men hvis du er i tvivl om det er en graviditet så syntes jeg du skal tage en graviditetstest eller ringe til lægen og få en tid. Han/hun kan tage en graviditetstest med det samme som giver svar med det samme. Og hvis du så ikke er gravid kan i finde ud af hvad det ellers er ..

Håber det er en lille baby der er på vej .  Herfra

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Camillakn skriver:

Jeg har utrolig ondt over skambenet fik jeg fra ca. uge 25. Det gør ondt når jeg sætter mig, rejser mig, vender mig i sengen og lidt når jeg går. 

Det blev jeg fraværsmeldt for.

De niv og jag man kan have, kan godt være din livmoder som jo strækker sig til den lille baby. Men det sad meget ude i siden på mig.

Men hvis du er i tvivl om det er en graviditet så syntes jeg du skal tage en graviditetstest eller ringe til lægen og få en tid. Han/hun kan tage en graviditetstest med det samme som giver svar med det samme. Og hvis du så ikke er gravid kan i finde ud af hvad det ellers er ..

Håber det er en lille baby der er på vej .  Herfra

De her stød eller jag eller hvad det er er også ude i siden.. Højre side. - Ikke konstante men kommer og går flere gange om dagen.

har først testdag om et par dage.

TAaaaaaaak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.