Tror sørme den er der :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. august 2011

TWT

Hej Piger  

Jeg skal have mens idag eller i morgen, og der er endnu ingen tegn på mens. Jeg plejer at have mens smerte dagene op til, men heller ingen smerter.

Men har været virkelig uoplagt/træt, en smule kvalme og i søndag begyndte jeg at få ømme babser, de blev mere ømme i går, og igen mere i dag  

Jeg har været gravid en gang, men det endte i en abort. 
Symptomerne er de samme som da jeg opdagede jeg var gravid sidst. Mangler bare opkasten, men den kan jeg nu godt være foruden

Jeg har ikke mulighed for at købe g-test i en butik heromkring, for de 4 butikker jeg har været i, har ikke haft g-tests. Men jeg køber nogle test af en her på baby.dk som har købt for mange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Camillakn

Hvor dejligt. Krydser fingre for dig 

Anmeld

24. august 2011

camillahej

Årh hvor lækkert håber den er der.

Anmeld

24. august 2011

Mor Christa

Uhhhhh...

Anmeld

24. august 2011

Muhmi

For at der kommer to streger når du tester

Anmeld

24. august 2011

mamiolvi

TWT skriver:

Hej Piger  

Jeg skal have mens idag eller i morgen, og der er endnu ingen tegn på mens. Jeg plejer at have mens smerte dagene op til, men heller ingen smerter.

Men har været virkelig uoplagt/træt, en smule kvalme og i søndag begyndte jeg at få ømme babser, de blev mere ømme i går, og igen mere i dag  

Jeg har været gravid en gang, men det endte i en abort. 
Symptomerne er de samme som da jeg opdagede jeg var gravid sidst. Mangler bare opkasten, men den kan jeg nu godt være foruden

Jeg har ikke mulighed for at købe g-test i en butik heromkring, for de 4 butikker jeg har været i, har ikke haft g-tests. Men jeg køber nogle test af en her på baby.dk som har købt for mange

Håber den er der ...@ held og lykke

Anmeld

24. august 2011

TWT

Tak piger 

Anmeld

24. august 2011

mille25

krydser finger for at den viser 2 streger.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.