Forfærdelige smerter, når jeg vender mig i sengen - HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

måske hvis du vender det på vrangen (glat mod glat) så måske ... prøv ad i nat .. det kan i hvert fald ikke skade

Det vil jeg gøre

Og tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Ja, eller prøv at ringe til hende.... Kunne også godt være at ligamenterne har givet sig så meget at du har fået lidt bækkenløsning.... Lyder lidt som da mit startede.... Håber du får det bedre, og kan få lov at sove.... Og ellers kan jeg jo sende retur, at der heldigvis ikke er så lang tid igen :0)

Ja, det kunne jeg selvfølgelig også

Det har du fuldstændig ret i, er jo klart det gør lidt ondt dernede, når hun begynder at presse på dernede, men SÅ ondt synes jeg jo ikke det skal gøre

Glæder mig til at se din guldklump

Anmeld

23. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Godaften kære kvinder

Er i uge 36, og jeg er simpelthen ved at omkomme af smerte om natten, når jeg skal vende mig fra den ene side til den anden... Det gør simpelthen så ondt i understellet - hvad kan det være?

Er det babyen, som klemmer på dernede?

Jeg ved det ikke, men ville bare sige, at du ikke er alene. Jeg oplever det samme, det er simpelthen frygteligt..

Anmeld

23. august 2011

Happiness

Det havde jeg også i slut graviditeten.. Det var ulideligt. Jeg gik til zoneterapi med det efter jeg havde døjet med det i 4 ugers tid, og det hjalp! Hun sagde at det var fordi at bækkenet gør sig klar. Dvs det giver sig, så derfor kan det godt føles som en mild bækkenløsning.

Mit var der også kun mens jeg vendte mig. Og rejste mig fra sofaen og sådan. Det gjorde at jeg sov dårligt om natten, for jeg vågnede hver gang jeg vendte mig...

Men efter kun 1 gang til zoneterapi gik der 2 dage og så var smerten stort set væk! Den kom dog igen en uges tid før fødslen. Dog ikke lige så slemt.

Så kan anbefale dig zoneterapi. Det koster godt nok lidt, men er helt klart det værd!

Anmeld

23. august 2011

ano14316

Anonym skriver:

Godaften kære kvinder

Er i uge 36, og jeg er simpelthen ved at omkomme af smerte om natten, når jeg skal vende mig fra den ene side til den anden... Det gør simpelthen så ondt i understellet - hvad kan det være?

Er det babyen, som klemmer på dernede?

Her er der også helt vildt mange smerter når jeg vender mig i sengen.. Nu ved jeg ikke om du sover med en pude mellem benene, hvis ikke, så begynd på det.. når du så skal vende dig, så skal du ikke fjerne puden, men hold fast i den med benene, så du spænder i vendingen, så du har helt samlet ben.. 

Jeg håber det kan hjælpe dig.. for det er så frustrerende at det gør så ondt.. jeg bliver i hvertfald vildt irriteret.. 

Anmeld

23. august 2011

Mira0911

Det samme her... Tror det er meget normalt... 

Anmeld

24. august 2011

Muffinmus

Hvis det er ledene er det jo bækkenet, men hvis det er en skarp smerte i maven i både såder og forneden er det ledbåndene, det er ret normalt at få ondt når man skifter side da presset jo så også skifter side og det skal ligamentbåndene lige have overstået:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.