Forfærdelige smerter, når jeg vender mig i sengen - HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.161 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. august 2011

Anonym trådstarter

Godaften kære kvinder

Er i uge 36, og jeg er simpelthen ved at omkomme af smerte om natten, når jeg skal vende mig fra den ene side til den anden... Det gør simpelthen så ondt i understellet - hvad kan det være?

Er det babyen, som klemmer på dernede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Godaften kære kvinder

Er i uge 36, og jeg er simpelthen ved at omkomme af smerte om natten, når jeg skal vende mig fra den ene side til den anden... Det gør simpelthen så ondt i understellet - hvad kan det være?

Er det babyen, som klemmer på dernede?

Hvordan og hvor gør det ondt? Får selv jævnligt og gennem hele døgnet jag og niv i understellet - både omme ved endetarmen og foran. Det er meget normalt, ser er ikke så meget plads derinde mere og han trykker på forskellige nerver... Har desuden hammer ondt i lænd, hofter og lårben hver nat, men det er så pga bækkenløsning. Det føles som om hofter og lårben svier, og lænden låser... Lidt som at få en slagterkniv stukket ind....

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Hvordan og hvor gør det ondt? Får selv jævnligt og gennem hele døgnet jag og niv i understellet - både omme ved endetarmen og foran. Det er meget normalt, ser er ikke så meget plads derinde mere og han trykker på forskellige nerver... Har desuden hammer ondt i lænd, hofter og lårben hver nat, men det er så pga bækkenløsning. Det føles som om hofter og lårben svier, og lænden låser... Lidt som at få en slagterkniv stukket ind....

Det er sådan det nederste af understellet, der bare niver og brænder og bare gør virkelig ondt

Åhh, det lyder absolut ikke rart, det er da nogle voldsomme smerter du har dig... Godt du snart er ved vejs ende

Anmeld

23. august 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Det er sådan det nederste af understellet, der bare niver og brænder og bare gør virkelig ondt

Åhh, det lyder absolut ikke rart, det er da nogle voldsomme smerter du har dig... Godt du snart er ved vejs ende

Ja, gudskelov for det :0) jeg tænker at hvis det brænder, er det så længerevarende? Det kan jeg ikke umiddelbart genkende i forhold til underlivet... Med stik og jag, op til 30 sek cirka har jeg som sagt døgnet rundt. Kan knække helt sammen af det... Men det skulle være ganske normalt. Men synes du sku prøve at kontakte din JM eller alternativt læge, hvis du er bekymret...

Anmeld

23. august 2011

Gaia

Ligamentsmerter er mit bud. Specielt når du skriver at de kommer når du vender dig. Vist ik så meget at gøre ved det. Håber du ik skal plages af dem resten af graviditeten.

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Ja, gudskelov for det :0) jeg tænker at hvis det brænder, er det så længerevarende? Det kan jeg ikke umiddelbart genkende i forhold til underlivet... Med stik og jag, op til 30 sek cirka har jeg som sagt døgnet rundt. Kan knække helt sammen af det... Men det skulle være ganske normalt. Men synes du sku prøve at kontakte din JM eller alternativt læge, hvis du er bekymret...

Nej, altså det er kun mens jeg vender mig, at det gør SÅ ondt... Har også ondt når jeg går rundt og ligger ned, men slet ikke så voldsomt, som når jeg vender mig rundt i sengen...

Ja, må spørge JM næste gang jeg kommer afsted

Okay, så er jeg mere rolig - men håber da snart han finder vej ud, så du kan slippe for alle de smerter og selvfølgelig få den dejlige guldklump i armene

Anmeld

23. august 2011

serinasmor

se om du ikke kan anskaffe dig et glidelagen ... måske kan du låne et på hjælpemiddelcentralen gennem din læge

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

se om du ikke kan anskaffe dig et glidelagen ... måske kan du låne et på hjælpemiddelcentralen gennem din læge

Har noget satin-sengetøj, tror du at det kan bruges?

Anmeld

23. august 2011

serinasmor

Anonym skriver:

Har noget satin-sengetøj, tror du at det kan bruges?

måske hvis du vender det på vrangen (glat mod glat) så måske ... prøv ad i nat .. det kan i hvert fald ikke skade

Anmeld

23. august 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Nej, altså det er kun mens jeg vender mig, at det gør SÅ ondt... Har også ondt når jeg går rundt og ligger ned, men slet ikke så voldsomt, som når jeg vender mig rundt i sengen...

Ja, må spørge JM næste gang jeg kommer afsted

Okay, så er jeg mere rolig - men håber da snart han finder vej ud, så du kan slippe for alle de smerter og selvfølgelig få den dejlige guldklump i armene

Ja, eller prøv at ringe til hende.... Kunne også godt være at ligamenterne har givet sig så meget at du har fået lidt bækkenløsning.... Lyder lidt som da mit startede.... Håber du får det bedre, og kan få lov at sove.... Og ellers kan jeg jo sende retur, at der heldigvis ikke er så lang tid igen :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.