skruk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. august 2011

Anonym trådstarter

jeg er så skruuuuuuuuuk! & min datter er kun en måned gammel & jeg er allerede klar til nr. 2! men det kan der absolute ik bli tale om hvis jeg spørg manden så jeg har skam bare brug for at hører om andre herinde synes det lyder helt henne i vejret eller hvad? ku virkelig godt en baby mere ...! puha hvor mine stokke de skriger!

men manden siger vi kan snakke om det om 2 års tid ! /; puha... den er virkelig slem når jeg virkelig gerne vil ha nr. 2 NU)': men andre i samme båd? hvad har jeres familie/venner sagt til barn nr2 hurtigt efter fødsel hvis i er blevet gravide lige efter? når jeg har sagt det her til nogle tætte veninder har de set lidt underligt på mig ):??? og det er også derfor jeg er ano..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

LinLin

Jeg synes det lyder helt hen i vejret Forstår slet ikke man kan være skruk en måned efter man har fået baby!

Efter 1½-2 år kan jeg forstå det

Anmeld

23. august 2011

DitteFisk

Forstår skukheden men her er det også snart 4 år siden jeg havde et spædbarn! Så jeg er skruuuk!
Nyd nu baby, så længe baby er baby og så kan du få en ny baby, når baby ikke er baby længere

Anmeld

23. august 2011

LinLin

Gigl skriver:

Forstår skukheden men her er det også snart 4 år siden jeg havde et spædbarn! Så jeg er skruuuk!
Nyd nu baby, så længe baby er baby og så kan du få en ny baby, når baby ikke er baby længere

Anmeld

23. august 2011

Mor1012

Anonym skriver:

jeg er så skruuuuuuuuuk! & min datter er kun en måned gammel & jeg er allerede klar til nr. 2! men det kan der absolute ik bli tale om hvis jeg spørg manden så jeg har skam bare brug for at hører om andre herinde synes det lyder helt henne i vejret eller hvad? ku virkelig godt en baby mere ...! puha hvor mine stokke de skriger!

men manden siger vi kan snakke om det om 2 års tid ! /; puha... den er virkelig slem når jeg virkelig gerne vil ha nr. 2 NU)': men andre i samme båd? hvad har jeres familie/venner sagt til barn nr2 hurtigt efter fødsel hvis i er blevet gravide lige efter? når jeg har sagt det her til nogle tætte veninder har de set lidt underligt på mig ):??? og det er også derfor jeg er ano..

hejsa vil sige, veeent lige lidt min pige er 9 mdr, og det har taget et par snakke, et par "stik" til manden osv , og NU vil han gerne ha en mere

Anmeld

23. august 2011

Gaia

Synes ikke der er noget galt i at du allerede er skruk Sådan er det vel for nogle. og der er jo folk der får deres børn meget meget tæt på. Så hvis det er det man vil så skal man jo bare gå igang og vær litraets med hvad andre tænker om det. Selvfølgelig skal man vær enig med sin partner og lige pt lyder det ik som om din man vil. Måske i kunne indgå et kompromis. Istedet for to år så går I igang om et år. I mellemtiden så nyd din lille baby og oplev verden med den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.