hader graviditets. ønskede hjerner.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2011

Anonym trådstarter

Landet ligger sådan at jeg igår havde rimelig med kvalme, var svimmel og kunne ikke klare lugten af bananer og ristede løg og forårs løg. Idag er kvalmende væk men har mega øget udflåd .

Nå men efter en snak med em veninde tog jeg en test velvidende at det ikke kan passe. For ville kun være 3+ . Der kom en meget meget tyut elig streg. Så utydelig at den næsten ikke kunne ses. Den havde dog en snert af lyserød...

Hvorfor kan en hjerne påvirke en så meget? Nægter at tro på jeg er gravid og at symptomer allerede er kommet. Garanteret stregen bare er en skyggen streg som min hjerne ser som lyserød.
Synes det er godt træls...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

haha...

ja hjernen når man er skruk er rigtig slem...

men altså kan godt være den er der... Jeg vågnede med kvalme dagen efter ægløsning... og henover de næste 2 uger voksede maven så jeg ikke kunne lukke mine bukser og bryster spændte ekstra meget...

Men ja man tør heller ikke håbe for meget førend det er lidt mere sikkert om testen viser korrekt...

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

haha...

ja hjernen når man er skruk er rigtig slem...

men altså kan godt være den er der... Jeg vågnede med kvalme dagen efter ægløsning... og henover de næste 2 uger voksede maven så jeg ikke kunne lukke mine bukser og bryster spændte ekstra meget...

Men ja man tør heller ikke håbe for meget førend det er lidt mere sikkert om testen viser korrekt...

Jah, hjernen er sku en sær men fantastisk ting. hehe. BAre ikke lige på skrukhedsområdet. hehe.

Ingen spændte bryster her, heller ej niv i underlivet. Tror nu bare det er en and og hjernen der spiller mig et puds..

Tog faktisk testen for at få klargjort overfor min veninde at der ikke er noget. Også sådan så min graviditetsønskende hjerne ikke får min mens til at blive forsinket i næste uge. hehe..
Surprise, surprise, så blev jeg lige endnu mere rundt på gulvet.

Anmeld

24. august 2011

Wampires

Anonym skriver:

Jah, hjernen er sku en sær men fantastisk ting. hehe. BAre ikke lige på skrukhedsområdet. hehe.

Ingen spændte bryster her, heller ej niv i underlivet. Tror nu bare det er en and og hjernen der spiller mig et puds..

Tog faktisk testen for at få klargjort overfor min veninde at der ikke er noget. Også sådan så min graviditetsønskende hjerne ikke får min mens til at blive forsinket i næste uge. hehe..
Surprise, surprise, så blev jeg lige endnu mere rundt på gulvet.

HAHA.. ja...

lige præcis.. det med skruk er skrækkeligt...

og desværre så selvom man tror man er afklaret osv så kan hjernen stadig modarbejde mens i underbevidstheden man skal passe på med at benægte sig selv at tænke pådet for det blokerer bare endnu mere.. man skal finde en mellemvej.. hvor man både lader hjernen tænke på hvad nu hvis men samtidig holder den i snor så den ikke får en til at ræse ud og købe babytøj...

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

HAHA.. ja...

lige præcis.. det med skruk er skrækkeligt...

og desværre så selvom man tror man er afklaret osv så kan hjernen stadig modarbejde mens i underbevidstheden man skal passe på med at benægte sig selv at tænke pådet for det blokerer bare endnu mere.. man skal finde en mellemvej.. hvor man både lader hjernen tænke på hvad nu hvis men samtidig holder den i snor så den ikke får en til at ræse ud og købe babytøj...

hehe, jah, men hold kæft hvor er den mellemgang svær at finde. For hvor er den egentlig. Det er jo meget forskellig fra kvinde til kvinde.

Anmeld

24. august 2011

Wampires

Anonym skriver:

hehe, jah, men hold kæft hvor er den mellemgang svær at finde. For hvor er den egentlig. Det er jo meget forskellig fra kvinde til kvinde.

Jeps.. er meget enig

syntes også selv den var svær at finde.. selv inden vi startede babyprojektet...

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Jeps.. er meget enig

syntes også selv den var svær at finde.. selv inden vi startede babyprojektet...

Jaah. men kan ikke andet end at glæde mig over hvad fremtiden bringer os. Nu eller om måneder, år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.