Mens smerter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. august 2011

NJN

Ja, det havde jeg hele dagen igår, og har det igen i dag sådan on/off.. 

De gør ikke ondt overhovedet, de er bare lidt ubehagelige.

Håber så meget det er tegn på, der er en baby til os.. selvom jeg næsten ikke er i tvivl.. 

Andre der oplevede dette som symptom? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Frøken J.

NJN skriver:

Håber så meget det er tegn på, der er en baby til os.. selvom jeg næsten ikke er i tvivl.. 

Krydser!!

Det var faktisk mit primære symptom. Havde vildt mange slemme menssmerter. Turde næsten ikke gå på WC, fordi jeg var sikker på at næste gang ville der være blod på papiret og mensen var kommet. Men nope, en uge senere stod jeg med de 2 streger

Anmeld

23. august 2011

NJN

Frøken J. skriver:

Krydser!!

Det var faktisk mit primære symptom. Havde vildt mange slemme menssmerter. Turde næsten ikke gå på WC, fordi jeg var sikker på at næste gang ville der være blod på papiret og mensen var kommet. Men nope, en uge senere stod jeg med de 2 streger

Ja, hold op jeg går også på toilet hele tiden, fordi jeg lige skal se om den er der.. Men der er ingenting!  Håber håber håber!

Anmeld

23. august 2011

maryjane

NJN skriver:

Tjoh, man kan nok godt sige det var et symptom hos mig. Dog gjorde det bare vanvittigt ondt her, noget mere end når jeg plejer at have mens. (:

Held og lykke.

Anmeld

23. august 2011

lotte-pigen

Jeg har også mange mens smerter, og ondt i maven, og det har været der siden ÆL den 17. Men jeg forventer først min mens omkring den 3/9. Så jeg kan ikke forstå at jeg har ondt nu.

Jeg har også lidt kvalme og sure opstød, men det kan også være noget kroppen "bare gør" fordi man går og tænker så meget på det. Men jeg håber for os begge, at vi snart kan skifte gruppe til "Gravid". Pøj pøj

Anmeld

23. august 2011

Clisolka

NJN skriver:

Yes! Jeg rendte rundt med menssmerter de første 8 uger af min graviditet. De var dog lidt mildere end alm. menssmerter, men den var god nok 

Haha, jeg var også en af dem der rendte på toilettet konstant fordi jeg troede, at NU var jeg begyndt at bløde, men nej! Hun sad godt fast 

Anmeld

23. august 2011

NJN

Babymor2010 skriver:

Yes! Jeg rendte rundt med menssmerter de første 8 uger af min graviditet. De var dog lidt mildere end alm. menssmerter, men den var god nok 

Haha, jeg var også en af dem der rendte på toilettet konstant fordi jeg troede, at NU var jeg begyndt at bløde, men nej! Hun sad godt fast 

Ja, mine er nemlig også lidt mildere en de plejer at være.. Dejligt hun sad godt fast, hun ser også ud til at være noget af en guldklump! 

Anmeld

23. august 2011

Clisolka

NJN skriver:

Ja, mine er nemlig også lidt mildere en de plejer at være.. Dejligt hun sad godt fast, hun ser også ud til at være noget af en guldklump! 

Ja, de gjorde ikke ondt på mig, det var bare lidt ubehageligt 

Tak 

Anmeld

23. august 2011

NJN

Babymor2010 skriver:

Ja, de gjorde ikke ondt på mig, det var bare lidt ubehageligt 

Tak 

Lige præcis.. eller sådan er det i hvert fald også her!!! 

Anmeld

23. august 2011

Clisolka

NJN skriver:

Lige præcis.. eller sådan er det i hvert fald også her!!! 

Jeg krydser fingre for en lille spire 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.