Vi er kommet hjem igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. januar 2009

Tikki

..juhuuuu
Det er gået så fint det sidste døgn uden hjælp til vejrtrækningen og han spiser godt selv igen, den lille mand. Dog snotter han stadig lidt og hoster en del, men det kan blive ved i ugevis. Han er ved at blive sig selv igen, nu hvor ingen roder med ham hver 3.time - han blev så hys, så temperament, det har han i hvert fald . Men nu er der ro igen herhjemme og vi har hygget alle 4 her til aften - meget glade over at være samlet igen.

Jeanette, der er på vej i seng...min egen seng ahhhhhhh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2009

Lise

Det lyder godt Jeanette. Dejligt at få en positiv update fra dig... Og gid i alle må være raske fra nu af!

Anmeld

11. januar 2009

Siber

Det var godt at høre!

Knus Siber

Anmeld

11. januar 2009

Grynt

Dejligt at høre, velkommen hjem

Anmeld

11. januar 2009

linemus

Dejligt at høre, Jeanette. Skønt at komme hjem

Knus Line

Anmeld

11. januar 2009

BellaT

Skønt! Og fortsat god bedring til lille Malthe..

fra Helle.............

Anmeld

11. januar 2009

Helle30

Hvor må det være dejligt at være hjemme igen. Jeg krydser fingre for, at I holder jer raske fra nu af - og at heller ikke dig eller manden ryger ind i tidens influenza (har hørt, den er slem - men kender ingen, der har det...?)

- Helle

Anmeld

12. januar 2009

Loggidut

årrrrhh...det var bare dejligt at høre...jeg blev godt skræmt da vi intet hørte fra dig.

Anmeld

12. januar 2009

Muffinmus

Lækkert at få ha hjem igen..ville dælme også blive hys hvis jeg blev vækket hver 3 time
Godt at det går godt med ham og ja, det snotteri kan jo fortsætte længe desværre

Anmeld

12. januar 2009

Lulle25

Dejligt I er kommet hjem igen og det går godt
knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.