Ideer til fødselsdagsgave til en dreng på 5?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

3rollinger

Chrissi skriver:

De ser rigtig spændende ud.. Men han har rulleskøjter..

Hvilke spil har din søn, til hans DS?

Han har mange, alt fra Mama laver mad til Batman. Men saa vidt jeg kan hoere er det han spiller mest Mario og Luigi, Batman og et med ham den japanske dreng der tager bukserne af og viser numsen. Og saa fik han et med Cars igaar i en tidlig foedselsdagsgave, som dog ikke virkede. Simpson har han forresten ogsaa.

Hans kort er pirateret, saa derfor har han mange. 

Det gode ved skoene er at de jo er almindelige gummisko, som man kan skoejte paa, hvilket jo goer det mere spontant og en gaatur mere sjov 

Nu bor jeg i Spanien saa jeg koeber dem i USA, men har ogsaa set dem i England til en okay pris.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

okai, jamen så burde der jo nok være spil for en hver smag så..

Man kan også få nogle sko lignende dem du linkede til her i DK..

Anmeld

23. august 2011

henh01

Chrissi skriver:

Ja, den er jo lidt dyr.. Men hvis han så kan/vil bruge den et par år frem, så er det vel også givet godt ud?!

Min datter fik sin da hun blev 5 og det er stadig et hit. Hun er 7 nu.. Hun har lige fået den nye 3ds (hun sparede halvdelen op selv og fik halvdelen i tilskud i fødselsdagsgave) og det er også et hit jeg er sikker på at den vil blive brugt i mange år.

Anmeld

23. august 2011

Chri9000

okai.. Så den nyeste er en ds3?

Anmeld

23. august 2011

Piva

Chrissi skriver:

Ja, som overskriften lyder.. Min søn bliver dog først 5 til november..

Har i nogle gode forslag, udover LEGO..?

Hvad fik jeres drenge i 5 års gave?

Har kigget lidt på en Nintendo DS eller noget i den retning, men ved bare ikke om det interesserer ham, skal lige siges at han sagtens kan spille silke etc på pc..

Knus

Miner lige blevet 5 år og fik bla:

• rulleskøjter
  • Ben10Ben10Ben10 ( alt med denne figur - madpasse, figurer, bil mm.
  • rigtigt telt - stor succes
  • sæbeboblemaskine
  • puslespil med 100 brikker
  • sorteper spil

Anmeld

24. august 2011

tumle81

Min søn er godt nok kun luge blevet 4 men han fik bl.a. BeybladesBakugansLøbehjulTøjNintendo ds og nogle spil ( vi har en del spil da søster også har en ds)Ydermere ville jeg foreslå noget med CarsBen10BrætspilCykelWii spil (hvis I har en Wii ;-))Klæd ud tøjKnus Kathrina

Anmeld

24. august 2011

Chri9000

tumle81 skriver:

Min søn er godt nok kun luge blevet 4 men han fik bl.a. BeybladesBakugansLøbehjulTøjNintendo ds og nogle spil ( vi har en del spil da søster også har en ds)Ydermere ville jeg foreslå noget med CarsBen10BrætspilCykelWii spil (hvis I har en Wii ;-))Klæd ud tøjKnus Kathrina

Vi har desværre ingen Wii...

Cars er han ok glad for, men syntes hurtigt det bliver for meget..

Har også et par brætspil i tænkeren bl.a Vildkatten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.