Lortedag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. januar 2009

linemus

Jeg tager lige i aftes med, hvor Sebastian smadrede en glasskål i køkkenet. Så har han knækket sin tryllestav i dag, fordi den åbenbart ikke kunne holde til at blive slået hårdt ned i stolen gentagende gange, hvilket resulterede i sprit og glimmer i hele værelset, på tæppet og over alt hans lego. Så smed Signe saltbøssen af glas på gulvet = glasskår i hele stuen og hele familien kommanderet ovenpå. Og prikken over i'et - som også har givet inspiration til overskriften - var Nanna, der på de få sekunder jeg løb ovenpå efter en ble, nåede at skide på gulvet i soveværelset og glide lidt rundt i det. Da hun så var båret skrigende ud under bruseren (indbefattende lort der var dryppet af hende i gangen), skulle Signe, der pænt var blevet på mors seng, løftes over hele svineriet, men tog lige mors pude med i farten og lod den falde lige perfekt ned oven i lorten. Tak for det min pige.

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2009

heaven

sikke da noget lort, hva....?

Anmeld

11. januar 2009

Rasmine

Harh harh!
Looooooooooooooooool.
Som du da kan sige det.

Ej sorry, men nu må jeg le!!!

Anmeld

11. januar 2009

Lise

Arj, for helvede Det er fandme ik sjovt...jo, det er...nej, det er ikke... jooo, det er ret sjovt! Jeg må gerne grine, for igår morges havde jeg Simons diarrelort hele vejen ned af det tøj jeg lige havde taget på

Anmeld

11. januar 2009

Siber

ej ok en lorte dag!

Men jeg kan altså ikke lade være med at trække på smile båndet!

KNus Siber

Anmeld

11. januar 2009

Grynt

Tak for et godt grin

Tog Freja med i bad i går og som hun sidder der på mine knæ og hjælpes tøj og ble af havde jeg bare ikke lige opdaget at hun havde skidt i bleen. Flår bleen af hende og sætter hendes lorte bag på mit knæ...nicccccce... NOT

Anmeld

11. januar 2009

linemus

Ja, man kan godt grine af det... NU...

Aj, Lise - hvor lækkert!

Og Grynt, det var sgu da altid noget, at I var på vej i bad

Anmeld

11. januar 2009

Helle30

Ja, sorry Line - loool men jeg kan nu heller ikke lade være med at grine lidt. Måske er det fordi, man kan se sig selv i samme situation - måske fordi, der ikke rigtig er andet at gøre ved det end at prøve at se tingene med lidt humor på. Det er selvfølgelig nemmest for dig nu hér bagefter.

- Helle

Anmeld

12. januar 2009

ka li ja

linemus skriver:

Jeg tager lige i aftes med, hvor Sebastian smadrede en glasskål i køkkenet. Så har han knækket sin tryllestav i dag, fordi den åbenbart ikke kunne holde til at blive slået hårdt ned i stolen gentagende gange, hvilket resulterede i sprit og glimmer i hele værelset, på tæppet og over alt hans lego. Så smed Signe saltbøssen af glas på gulvet = glasskår i hele stuen og hele familien kommanderet ovenpå. Og prikken over i'et - som også har givet inspiration til overskriften - var Nanna, der på de få sekunder jeg løb ovenpå efter en ble, nåede at skide på gulvet i soveværelset og glide lidt rundt i det. Da hun så var båret skrigende ud under bruseren (indbefattende lort der var dryppet af hende i gangen), skulle Signe, der pænt var blevet på mors seng, løftes over hele svineriet, men tog lige mors pude med i farten og lod den falde lige perfekt ned oven i lorten. Tak for det min pige.

- Line

fuuuuuck undskyld, men hold kæft jeg skriger af grin!!!!
det var sgu da også det mest uheldige.. alt kommer bare på en gang!!! men den med lorten var sgu go, og man bliver mere og mere hidsig!!.. og så lige puden...

nå men alt i alt lyder det præcist som her hjemmeengang imellem

Anmeld

12. januar 2009

birgittemarie

Hahaha Line, sådan en skrækkelig omgang oplevelser er nu det hele værd, når man kan dele den med andre. For de andre i hvert fald

Stakkels dig.

Hvordan går det med opgaven?? Er den afleveret eller hvornår er det nu det er?

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.