Hvilke ting er bedst at spise - Som ikke fremkalder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Clisolka

Mira0911 skriver:

Jeg prøver ihærdigt at få små måltider i løbet af hele dagen... Lidt svært når jeg stadig døjer med opkast... Spiser allerbedst om aften.... 

Åh ja opkast er ikke lige så heldigt, det døjede jeg ikke med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Åh ja opkast er ikke lige så heldigt, det døjede jeg ikke med 

Det er det værste jeg ved... Begge graviditeter har været sådan... 

Anmeld

23. august 2011

MortilCilas

Da jeg var gravid, og havde halsbrand, drak jeg et stort glas sødmælk .. det hjalp Ellers fik jeg halsbrand af alt!

Anmeld

23. august 2011

Aagaard

Mira0911 skriver:

halsbrand.... 

Jeg kunne godt tænke mig at vide om I spiser noget bestemt for at holde halsbranden væk? 

altså nogle af de basiske madvare.... 

Kom endelig med bud på hvad du spiser og om det holder din halsbrand væk? 

Mangler lige lidt råd til at spise noget som ikke fremkalder det... 

Jeg spiste mandler, og ellers holder jeg mig til små måltider ofte. Så jeg spiser næsten konstant :-P men ikke ret meget

Anmeld

23. august 2011

Holbæktrunten

Mira0911 skriver:

halsbrand.... 

Jeg kunne godt tænke mig at vide om I spiser noget bestemt for at holde halsbranden væk? 

altså nogle af de basiske madvare.... 

Kom endelig med bud på hvad du spiser og om det holder din halsbrand væk? 

Mangler lige lidt råd til at spise noget som ikke fremkalder det... 

Alt hvadcdercer stærkt krydret fedt og sødt stimulerer mavesyren... Da jeg var omkring uge 36 gav jeg simpelthen fortabt, ligemeget hvad jeg spiste eller ikke spiste havde jeg stort set konstant svindende halsbrandes- ofte så meget at jeg kastede op af det. Og dette til trods for div håndkøbspræperater til at dæmpe mavesyren. Tilsidst gik jeg til læge og bad om at få Lansoprazol 30 mg, jeg spiser en kapsel hver morgen en halv time før jeg spiser noget, og vupti- jeg kan spise og drikke normalt igen...

Anmeld

23. august 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

mariekiks har hjulpet mig enormt meget at spise...

spiser en eller to hvis mavesyren er rigtig slem og så holder de det nede...

Altid god ting at huske er at undgå fed og krydret mad når man vil undgå mavesyreopstød... og kaffe desværre også... Fik manden af vide da han havde en periode med overproduktion og var tæt på mavesår af det...

Men ellers spis mindre portioner og flere gange, sørg for ikke at spise for tæt på hviletid...

Anmeld

23. august 2011

Fenja09

Jeg har heldigvis ikke meget halsbrand, så kan nøjes med at ligge højere med hovedet og så undgå sodavand inden jeg skal sove.

Prøv at læse nedenstående link, der står lidt om hvad man skal undgå og hvad der er godt at spise når man har halsbrand.

http://www.bionordic.dk/indhold/sygdom/andre/halsbrand.html

/Fenja

Anmeld

23. august 2011

jlp90

Jeg spiste sådan nogle små runde flødeis og de fik det til at forsvinde i en halv times tid. Gjorde det kun hvis jeg ikke kunne sove for det

Anmeld

24. august 2011

Madam Blå

Jeg drikker kakao - og masser af det Orker ikke drikke mælk hele tiden, og synes at Mathilde eller Cocio smager så lækkert! Og det giver mig ikke halsbrand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.