Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mathilde skriver: Ja det har du og du skal ikke stresse en tur idag og en imorgen, så skal i nok ramme rigtigt
Ja det har du og du skal ikke stresse en tur idag og en imorgen, så skal i nok ramme rigtigt
heheh okay, vi tager et par ture i aften og i morgen så
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Puha, er det rigtig? Jeg blev eller lige helt stresset, hehe.
Puha, er det rigtig?
Jeg blev eller lige helt stresset, hehe.
Husk, at fra du har positiv test, kan der godt gå 24-48 timer før selve ægløsningen finder sted, så ikke sikkert du har ÆL idag, men derfor kan i jo godt hygge jer
Stemmer også for ja
Held og lykke med det
Jeg vil mene den er positiv. En ÆL test bruges til at måle LH stigningen i din urin, når den stiger er din mest frugtbare periode inden for 1-3 døgn efter stigningen, så hop du bare på manden i aften, og så håber vi det giver gevinst
Maja84 skriver: Jeg vil mene den er positiv. En ÆL test bruges til at måle LH stigningen i din urin, når den stiger er din mest frugtbare periode inden for 1-3 døgn efter stigningen, så hop du bare på manden i aften, og så håber vi det giver gevinst
når efter.....
Det er da rart at vide tak for det, troede det var samme dag nemlig
Du har først ÆL dagen efter positiv test. men hvis i har sex i aften og i morgen skulle der være en chance.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128