faderbidrag? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.775 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. august 2011

Lucas og Mathilde <3

hvor søger man det henne? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

MortilCilas

Lucas og Mathilde <3 skriver:

Er det de der 1200kr ca om måneden ?

For jeg gik på kommunen, fik en sedl der skulle udfyldes og sendes til statsamtet

Anmeld

23. august 2011

millemai

statsforvaltningen - med mindre I selv kan blive enige

Anmeld

23. august 2011

Leneur

Ved statsforvaltningen. Prøv at gå ind på deres hjemmeside, der må stå noget om det. Ellers ring til dem.

Anmeld

23. august 2011

Kamulla

har han erkendt han er faderen ?? (sorry kender ikke din situration)

jeg gik på kommunen og udfyldte mine papir jeg fik.. så kommunen ligger ud for Noahs far og han så skylder kommunen i stedet for mig

Anmeld

23. august 2011

Lucas og Mathilde <3

Cilas skriver:

Er det de der 1200kr ca om måneden ?

For jeg gik på kommunen, fik en sedl der skulle udfyldes og sendes til statsamtet

ja, det er dem :-) må jeg hellere få gjort så (: hvor lang tid tager det så?

Anmeld

23. august 2011

Lucas og Mathilde <3

Camillas-Copenhagen.com skriver:

har han erkendt han er faderen ?? (sorry kender ikke din situration)

jeg gik på kommunen og udfyldte mine papir jeg fik.. så kommunen ligger ud for Noahs far og han så skylder kommunen i stedet for mig

han er faren til snart alle mine tre børn . vi gik fra hinanden i marts, og har siden ikke set en krone s; og hvorgang vi har forsøgt selv at ordne det holder han ikke aftalerne og nu gider jeg ikke mere

Anmeld

23. august 2011

Sjl-msl-Mkl

Det plejer og tage noget tid når man gør det gennem kommunen. Men du skal søge om fastsættelse af børnebidrag igennem statsforvaltningen, så sender de så et brev til dig om at far skal betale f.eks 2*1.193, hvis i så kan få det til og fungere skal far overføre dem til dig hver mdr. - hvis ikke i kan, kan du kontakte kommunen som så ligger ud for ham, sådan så han skylder dem og ikke dig.. 

Anmeld

23. august 2011

MortilCilas

Jeg fik egentlig hurtigt brev tilbage synes jeg, også tog jeg det med til kommunen også venter jeg stadig svar nu

Anmeld

23. august 2011

Kamulla

han er faren til snart alle mine tre børn . vi gik fra hinanden i marts, og har siden ikke set en krone s; og hvorgang vi har forsøgt selv at ordne det holder han ikke aftalerne og nu gider jeg ikke mere

når han står som faderen for dine børn hos statsamtet så smutter du på kommunen.. de kan lægge ud og opkræve pengene af ham.. da han jo så skylder dem pengene

her skulle jeg vente til at faderskabs sagen gik igennem da Noahs far ikke ville vedkende sig faderskabet.. lige så snart det gik igennem så fik jeg pengene fra den dag han blev fødr.. såm 7 mdr tilbage dengang..,

ved ikke, men tror godt du kan søge fra da i gik fra hinanden.. spørg på kommunen om hvor langt tilbage du kan søge det.. mener når i officielt er gået fra hinanden og du er registreret alene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.