Vand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

AnneBJ

Maria-s skriver:

Åhhh det var da dejligt at læse at jeg ikke er den ENESTE der har de bekymringer! Noah sidder nemlig også kun og skyller mund i sit vand/ SPYTTER det ud over det hele ( ) Så jeg var ved at begynde at tænke på om jeg skulle gi ham mere mme for at sikre hans væskeindtag.. Og Anne G I N I A A A A L T det der med at varme det, det havde jeg da bare OVERHOVEDET ikke tænkt på! Her står jeg og prøver at lave vandet så KOLDT som muligt, fordi sådan vil jeg jo SELV helst have det........  Fra i morgen af prøver vi at varme!

Hehe jeg har også stået og ventet og ventet, for "det skal da være dejlig koldt"... Snedigt... Det er sikkert helt vildt lækkert at få iskoldt vand/mælk når man er vandt til at indtage mad/drikke på over 25 grader altid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Sofia

Jeg er også i tvivl i forhold til Alfred. Han spiser 5 gange i døgnet, 3 x grød og 2 x flaske. Han spiser ca. 180 ml mme pr flaske, og tilbydes vand ved måltiderne men synes ikke der ryger meget ned. Vil begynde at tilbyde ham en lille flaske efter grøden tror jeg.

Anmeld

25. august 2011

Diana...

Jeg synes det er så svært. Nadia får mad 4 gange om dagen og flaske 3 gange om dagen men det er lagt sådan så hun får en om formiddagen og en til når hun skal i seng og en når vi går i seng. Det er jo mange timer som hun ikke får væske i og det er jo vigtigt. Nadia er en spade til at drikke kop og tude kop men vi prøver ved hvert måltid og når hun så er færdig med at spise får hun vand i en flaske så jeg sikker på hun får vand, hun har tendenser til hård mave så det er så vigtigt hun får nok væske ned. 

Anmeld

25. august 2011

CA

Tak for jeres svar Her har det hjulpet efter vi har skåret en flaske fra - så er han som Ditte skrev mere tørstig og drikker af koppen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.