nogen der kan hjælpe mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. august 2011

msmukke

Hej alle sammen.. jeg er ny herinde, og har brug for jeres råd.. har tidligere været herinde for at læse dé forskellige debat

Jeg håber i kan hjælpe mig

Mig og min kæreste har siden foråret ( ved godt det ikke er så længe) prøvet at blive gravide. Siden jeg stoppet med p piller har min mens været meget uregelmæssig så jeg har prøvet mig frem med æl test. Hvad jeg ca kunne regne frem til skulle jeg have æl her i weekenden. Vi var sammen torsdag aften og så først søndag aften igen.. jeg havde dog en meget lille pletblødning lørdag aften, hvilket jeg aldrig har haft før..

Mit spørgsmål er så om i tror det har noget at sige og Hvad det kan betyde? Håber i vil svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

baby-kom-nu

Hej, og velkommen til

Jeg ved ikke meget om det, men mener, at man godt kan pletbløde lidt når man har ÆL... Så måske det var derfor

Anmeld

23. august 2011

av

Hejsa. Da jeg stoppede med p-piller i oktober, var min mens. også helt vildt uregelmæssig, og et par gange plet blødte jeg kun 1-2 dage og så gik det væk igen. Kunne slet ikk regne ud hvornår jeg skulle have ÆL, da min mens. på et tidspunkt var 1,5 måned forsinket. Men stadig ingen lille baby til mig.

Bliv ved med at prøv knus

Anmeld

23. august 2011

Mauser.

Det kan evt betyde at ægget har sat sig fast ? mange har sådan en plet blødning når man er blevet befrugtet (: - har du prøvet med æg. løsningstest ? for den der udregning i hovedet holder ikke, den kommer ik nødvendigvis midt i mellem din cyklus, min kom sidst i cyklusen den måned hvor jeg blev gravid.

Anmeld

23. august 2011

msmukke

Hej tak for jeres svar jeg har prøvet med æl test tog dem sidste uge, men løb selvfølgelig tør fredag med dem.. derfor jeg går ud fra at jeg har haft æl i weekenden.. HÅBER det er et for at det har sat sig fast. Men vi var sammen torsdag så er det muligt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.