Kære alle I skønne kommende mødre - og fædre
Jeg har bare lige en ubændig lyst til at dele mine tanker med jer og måske få en lille kommentar eller to
.
Jeg stoppede med mine p-piller i april og fik min menstruation nogenlunde til tiden herefter. Næste mens udeblev og efter kort tid stod jeg med 6 positive tests af forskellige mærker (man skal jo lige være sikker ik'
) Jeg havde desværre en SA fem uger efter befrugtningstidspunktet (er ikke så god til at regne uger på den rigtige måde - sorry)
Det var en komplet SA, og min krop havde klaret at fjerne det hele selv, og jeg havde ingen nævneværdige smerter ved det, udover almindelige mens-smerter. Lægen sagde, at jeg skulle betragte aborten som min almindelige menstruation.
Nu sidder jeg så her; én dag før min forventede mens forhåbentlig udebliver, og er vildt spændt!!! Kan slet ikke koncentrere mig om noget som helst

Præcis 14 dage efter aborten fik jeg menstruationslignende smerter, og jeg tror derfor, at jeg har haft ægløsning til normal tid. For præcis en uge siden fik jeg så igen disse smerter, dog noget mildere, og jeg havde desuden en stikkende fornemmelse i venstre side af underlivet, som ligesom blev forstærket, når jeg gik. Kunne kun tage korte skridt, når stikkende var der
Jeg tænker, at det kan have været implantations-smerter.
I dag har jeg så en mild smerte i lænden. Det er ligesom bare sådan en træthedssmerte - ikke uudholdeligt eller noget - og ingen menssmerter, som jeg som regel har dagen før mens. Derudover har jeg lige taget en kop kaffe, som virkelig ikke smagte mig, og har haft mild kvalme (mere sådan lidt madlede) i forbindelse med måltider de sidste par dage 
Det korte af det lange er, at jeg tænker, at jeg måske allerede kan være gravid igen. Min kæreste og jeg har med få undtagelser sex hver dag, og ofte flere gange, så hvis jeg har haft ægløsning, har vi helt sikkert ramt
Derudover bliver kvinderne i min familie let gravide - tænker/håber, at det er arveligt
Aborten var en hård omgang for både jeg og min kæreste, da vi var virkelig glade og allerede havde fortalt det til den nærmeste familie. Det var bestemt ikke sjovt at skulle ringe og bringe de triste nyheder så kort tid efter overbringelsen af de glædelige
(Men dog også rart, at jeg ikke var længere henne!)
Jeg ville bare gerne lige dele mine tanker med jer, da min kæreste ikke kan forholde sig til al for megen snak om graviditet og ikke vil smide armene i vejret, før jeg er lidt længere henne næste gang, jeg bliver (er
) gravid
Og det er lidt svært for mig, da jeg jo ved, at SA så tidligt er helt almindeligt, og derfor vil glæde mig lige så meget, når jeg igen står med en positiv test.
Hvad tænker I; tror I den kan være der? Og er der evt. andre, der har oplevet en SA, og hvordan var forløbet derefter?
HÅBER at høre fra nogle af jer, for har simpelthen SÅ meget brug for at snakke om mine baby-drømme 

Rigtig mange varme
fra mig, som gerne vil forblive anonym lidt endnu