Hvad skal jeg finde på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. januar 2009

Tut

Hej piger,

Der er kun 4 mdr. til jeg skal giftes og jeg aner ikke hvad jeg skal sige/gøre til Christian.

Jeg vil helst ikke holde en tale for der bliver så mange, men jeg ved heller ikke hvad jeg så skulle. Jeg er helt blank for idéer!

Kan i ikke hjælpe mig?

Tut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2009

Loggidut

skriv ham en rigtig god sang...eller få hans venner til at hjælpe med at lave noget fis med ham, som du så involvere dig i...

det kunne jeg finde på...eller det vil sige, jeg skrev en sang der sagde alt det jeg ville havde sagt til ham, hvis jeg havde haft modet.

Anmeld

11. januar 2009

Lulle25

Hvad med at få en stand up komiker til at komme og give den gas og tag lidt pis på ham. Vi var til bryllup engang og folk synes bare det var godt

Så kan du få sagt tingene gennem ham/hende på en sjov måde

Anmeld

11. januar 2009

Mary

Lulle25 skriver:

Hvad med at få en stand up komiker til at komme og give den gas og tag lidt pis på ham. Vi var til bryllup engang og folk synes bare det var godt

Så kan du få sagt tingene gennem ham/hende på en sjov måde

Eeiii, god idé sådan noget!! Det har jeg aldrig tænkt på før

Ellers har jeg været til et par bryllupper hvor bruden havde valgt en smuk kærlighedssang som sagde det til manden som hun gerne selv ville have sagt, OG havde så fået en anden til at synge det. Begge tilfælde var det nogle der sang virkelig smukt, og det rører bare så dybt.

Anmeld

11. januar 2009

Nadi

Når Dennis og jeg skal velsignes så får han brunch i morgengave, og inde i kirken kommer der en og synger vores sang og så tror jeg at jeg skiver et digt til ham.

Til min fasters bryllup kom der en entertainer og holdt en tale fra gommen til bruden. MEGA sjovt! Min faster hedder Else, så ham her gutten lagde tryk på endelserne forelsk-ELSE, fornøj-ELSE ect.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.