kunne ikke være mere enig med serinas-mor
det er skide hårdt men lad være med at tage hende op. vi går kun ind til vores dreng hvis han er ked af det. og vi tager ham sjældent op. trøster i stedet mens han er i sengen.
her i huset må børnene godt ligge og snakke og pludre. eller for den sags skyld sidde lidt i sengen. men de kommer ikke op.
vores store lånepiger må også godt ligge lidt med en bog. de skal bare ligge / sidde i sengen og slappe af. og om en lille en på 10 mdr sidder og snakker og kaster med sutte så ville jeg ikke gå derind. hun skal lære det er stilletid og sove tid.
vores søn smider også nogle gange sutterne på gulvet. men går ikke ind med det samme. gjorde vi i starten men så forstod han hurtigt at hvis man kaster sutten så kommer mor. 'smaaart så gør jeg bare det igen og så kommer hun' (de er altså ikke dumme
)
når han havde kastet sutterne så ventede jeg stadig til han begyndte at blive ked,
hvis du lige venter lidt så viser du hende at det er stille tid, du kommer ikke bare fordi hun vil lege osv OG du slipper for at rende så mange gange 
Anmeld