Jeg sidder her og er så tappet for energi..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.541 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. august 2011

Mor1012

Min datter SKAL vugges i søvn....

vi havde ellers lige fået en super periode hvor vi bare ku ligge hende, så snaart hun gned sig i øjene...

har brugt halv anden time på at, ligge hende, tage hende op, så griner hun, ligge hende, tage hende op, så græder hun.

prøvet med frugtgrød og mælk i glas.

og så forfra igen....

Nu sover hun, af ren udmattelse...

Hvorfor skal det være sådan!!

hun er 9 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Mor1012

Emilie2010 skriver:

Min datter SKAL vugges i søvn....

vi havde ellers lige fået en super periode hvor vi bare ku ligge hende, så snaart hun gned sig i øjene...

har brugt halv anden time på at, ligge hende, tage hende op, så griner hun, ligge hende, tage hende op, så græder hun.

prøvet med frugtgrød og mælk i glas.

og så forfra igen....

Nu sover hun, af ren udmattelse...

Hvorfor skal det være sådan!!

hun er 9 mdr

må bare oppe den. da jeg sider og håber på en eller 10 svar

Anmeld

22. august 2011

serinasmor

bare så jeg forstår dig 

i tager hende kun op når hun er ked af det ikke ??

hun er ved at være i alderen med seperationsangst -... det hjælper at lege titte-bøh og gemme sig bag ved døre eller stole ... og være væk i gradvist længere og længere tid ... husk at øv dig i at hun ikke skal med på toilettet osv ...

en tshirt der lugter lidt af mor kan være fantastisk når det er puttetid ... så af med trøjen når hun skal puttes

Anmeld

22. august 2011

Den lykkelige

EJ HVOR VILDT!!! Jeg kunne have skrevet det!! Min datter er så godt nok kun 6 mdr.. men de sidste halvanden måned-to har bare været PERFEKTE.. Super rutine.. ligeså snart hun har brokket lidt har jeg lagt hende også har hun bare faldet i søvn af sig selv.. Ingen problemer.. NU.. Der skal jeg vugge, vippe osv.. og vi har ingenting gjort anderledes fra tidligere.. Håber VIRKELIG bare det er en periode..
Følger lige med her.. Måske der kommer guldkorn..

Anmeld

22. august 2011

Loa

Min datter gik også fra at kunne lægges selv, til at skulle vugges i søvn, HVER gang. Kan egentlig ikke huske så meget, var i fuldstændig søvnunderskud

Tror det eneste man kan gøre er at "tvinge" barnet til at falde i søvn uden at blive vugget....... Men stadig at trøste og berolige....

Anmeld

22. august 2011

Mor1012

serinasmor skriver:

bare så jeg forstår dig 

i tager hende kun op når hun er ked af det ikke ??

hun er ved at være i alderen med seperationsangst -... det hjælper at lege titte-bøh og gemme sig bag ved døre eller stole ... og være væk i gradvist længere og længere tid ... husk at øv dig i at hun ikke skal med på toilettet osv ...

en tshirt der lugter lidt af mor kan være fantastisk når det er puttetid ... så af med trøjen når hun skal puttes

hejsa

nej tager hende op når hun sidder der og kaster sutten ud over sengen

ved ikk hva jeg ellers skal gøre... tænker hun ikke er træt nok når hun sidder der... men det er Hun, for hun er træt så snaart hun kommer ind i stuen igen.

Anmeld

22. august 2011

Mor1012

Den lykkelige skriver:

EJ HVOR VILDT!!! Jeg kunne have skrevet det!! Min datter er så godt nok kun 6 mdr.. men de sidste halvanden måned-to har bare været PERFEKTE.. Super rutine.. ligeså snart hun har brokket lidt har jeg lagt hende også har hun bare faldet i søvn af sig selv.. Ingen problemer.. NU.. Der skal jeg vugge, vippe osv.. og vi har ingenting gjort anderledes fra tidligere.. Håber VIRKELIG bare det er en periode..
Følger lige med her.. Måske der kommer guldkorn..

følg endelig med her !

ja vi havde samme problem da hun var 6 mdr, men det var 100% tænder..

åhh men nu,  ku rykke håret af mig selv lige nu :/

Anmeld

22. august 2011

serinasmor

Emilie2010 skriver:

hejsa

nej tager hende op når hun sidder der og kaster sutten ud over sengen

ved ikk hva jeg ellers skal gøre... tænker hun ikke er træt nok når hun sidder der... men det er Hun, for hun er træt så snaart hun kommer ind i stuen igen.

du skal IKKE tage hende op når hun kaster sutten ud over kanten ... hun skal bare have sin sut igen evt lægges ned ... godnat mor elsker dig .. og så ud igen ..

Anmeld

22. august 2011

Mor1012

serinasmor skriver:

du skal IKKE tage hende op når hun kaster sutten ud over kanten ... hun skal bare have sin sut igen evt lægges ned ... godnat mor elsker dig .. og så ud igen ..

i know, men så kan jeg rende der ind 222222 gange.. sådan har det aldrig været før

Anmeld

22. august 2011

Louise83

Det lyder træls  Hvorfor giver du hende mad? Har du da indtryk af at hun er sulten, eller er det bare et forsøg på trøst? Jeg tror i skal vælge én måde at gøre det på, og så holde jer til det.

Hvordan gjorde i da det gik godt?

Du skriver hun griner når du tager hende op, derfor ville jeg lade være med at tage hende op, med mindre hun græder virkelig ulykkeligt.

Herhjemme bliver min lille puttet med samme rutine hver aften: Hygge, tør ble, nattøj, tandbørstning, vand, ned i sengen, sutter, en lille bitte sang, vand igen, trække spille-bamsen op og så godnat. Hun ligger enten bare og kigger eller også brokker hun sig og kalder. Vi går kun ind til hende hvis hun bliver ked af det. Hun kommer kun op hvis hun skulle bliver virkelig ulykkelig og trænger til en "pause". Så aer vi hende og siger shhhh og bliver lige et par sekunder og lader hende vide vi er der. Så går vi ud igen. Og sådan virker det godt herhjemme og har også gjort det med min store pige.

Måske kan du bruge noget af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.