Jeg har veer!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

MaybeBaby

ønskeprinsesse2011 skriver:

ja jeg er godt nok os spændt på om den første her i gruppen har født...

Signe. fødte for lidt tid siden. 6 uger for tidligt og de skal vist være oppe på hospitalet lidt endnu, men den første septemberbaby er født (i august)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

MaybeBaby

MarieLouise skriver:

Hej piger

Min slimprop gik igår aften kl 23 og har haft veer siden kl 3 i nat. Er 3 cm åben, og venter bare på at veerne tager til

Uuuuuh!!! Det kan godt være, at det er for sent nu, men en masse vestøv til dig, og håber du får en fantastisk oplevelse! Og jeg håber vi snart får en update og spammes med billeder!!!

Anmeld

23. august 2011

Mira0911

Gætter på hun har født... 

Anmeld

24. august 2011

SaNiNa

Stort tillykke med den lille august baby. Håber fødslen er forløbet som den skulle

Anmeld

24. august 2011

ønskeprinsesse2011

stort tillykke til signe..

Anmeld

24. august 2011

Jemion

Tillykke med den lille guldklump

Anmeld

24. august 2011

Mira0911

Jamen, hvem har fundet ud af at hun har født?

Anmeld

25. august 2011

MarieLouise

Undskyld det sene svar piger.. Sidder med prinsessen i armene lige nu. Hun blev født den 23 august kl 16.25.. Vejede 3100 gram og målte 50 cm.. Hun er det mest fantastiske der findes

Anmeld

25. august 2011

HeidiØ

MarieLouise skriver:

Undskyld det sene svar piger.. Sidder med prinsessen i armene lige nu. Hun blev født den 23 august kl 16.25.. Vejede 3100 gram og målte 50 cm.. Hun er det mest fantastiske der findes

STORT tillykke.. hvor er det bare heeeelt fantastisk!!

Anmeld

25. august 2011

RiUL

MarieLouise skriver:

Ih, STORT tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.