Jeg har veer!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.616 visninger
29 svar
0 synes godt om
22. august 2011

MarieLouise

Hej piger

Min slimprop gik igår aften kl 23 og har haft veer siden kl 3 i nat. Er 3 cm åben, og venter bare på at veerne tager til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

håber snart det er os

Jubii og held og lykke

Anmeld

22. august 2011

ønskeprinsesse2011

held og lykke sender lige en ve storm til dig

Anmeld

22. august 2011

NLME<3

hep hep hep hep  uha jeg glæder mig at se den lille smuksak   og selvfølgelig de stolte forældre  så var det næsten ikke helt galt da nicolai sagde i lørdags: vi ses i morgen  + - et par dage 

Anmeld

22. august 2011

MarieLouise

NLME<3 skriver:

hep hep hep hep  uha jeg glæder mig at se den lille smuksak   og selvfølgelig de stolte forældre  så var det næsten ikke helt galt da nicolai sagde i lørdags: vi ses i morgen  + - et par dage 

Nej det passede faktisk skræmmende godt

Glæder mig så meget til hun kommer ud nu.. Kan slet ikke vente.. Ligger bare og håber at de kraftige veer snart kommer så jeg kan få født hende lillefisen Jordemoderen på fg sagde at hun lå og pressede godt på dernede for at komme ud så vi krydser fingre for at der sker noget i nat eller imorgen tidlig

Anmeld

22. august 2011

SaNiNa

Iiih hvor spændende, men må det svært skuffe dig lidt at din slimprop er gået betyder ikke veerne bliver der. hvad med vandet er det gået?

Du må lige holde os opdateret det er jo vildt spændende

Anmeld

22. august 2011

MarieLouise

Sanne og Nicklas skriver:

Iiih hvor spændende, men må det svært skuffe dig lidt at din slimprop er gået betyder ikke veerne bliver der. hvad med vandet er det gået?

Du må lige holde os opdateret det er jo vildt spændende

Vandet er ikke gået endnu nej.. Har været på fg 2 gange idag. Har åbnet mig 1 cm siden imorges, og har tegnblødning hele tiden..

Anmeld

22. august 2011

NLME<3

MarieLouise skriver:

Nej det passede faktisk skræmmende godt

Glæder mig så meget til hun kommer ud nu.. Kan slet ikke vente.. Ligger bare og håber at de kraftige veer snart kommer så jeg kan få født hende lillefisen Jordemoderen på fg sagde at hun lå og pressede godt på dernede for at komme ud så vi krydser fingre for at der sker noget i nat eller imorgen tidlig

hehe ja  ja så godt lige du havde skrevet, har svaret  ja, jeg har også lige købt den sidste gave fra mine forældre i dag, så nu kan hun bare komme, alt er klar  har du fået sovet mere efter kl halv tre? 

Anmeld

22. august 2011

Nynne88

Wauw  Held og lykke!!! 

Anmeld

22. august 2011

Mira0911

Hvor er det spændende... Held og lykke... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.