Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Min slimprop gik igår aften kl 23 og har haft veer siden kl 3 i nat. Er 3 cm åben, og venter bare på at veerne tager til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
held og lykke sender lige en ve storm til dig
hep hep hep hep uha jeg glæder mig at se den lille smuksak og selvfølgelig de stolte forældre så var det næsten ikke helt galt da nicolai sagde i lørdags: vi ses i morgen + - et par dage
NLME<3 skriver: hep hep hep hep uha jeg glæder mig at se den lille smuksak og selvfølgelig de stolte forældre så var det næsten ikke helt galt da nicolai sagde i lørdags: vi ses i morgen + - et par dage
Nej det passede faktisk skræmmende godt
Glæder mig så meget til hun kommer ud nu.. Kan slet ikke vente.. Ligger bare og håber at de kraftige veer snart kommer så jeg kan få født hende lillefisen Jordemoderen på fg sagde at hun lå og pressede godt på dernede for at komme ud så vi krydser fingre for at der sker noget i nat eller imorgen tidlig
Iiih hvor spændende, men må det svært skuffe dig lidt at din slimprop er gået betyder ikke veerne bliver der. hvad med vandet er det gået?
Du må lige holde os opdateret det er jo vildt spændende
Sanne og Nicklas skriver: Iiih hvor spændende, men må det svært skuffe dig lidt at din slimprop er gået betyder ikke veerne bliver der. hvad med vandet er det gået? Du må lige holde os opdateret det er jo vildt spændende
Vandet er ikke gået endnu nej.. Har været på fg 2 gange idag. Har åbnet mig 1 cm siden imorges, og har tegnblødning hele tiden..
MarieLouise skriver: Nej det passede faktisk skræmmende godt Glæder mig så meget til hun kommer ud nu.. Kan slet ikke vente.. Ligger bare og håber at de kraftige veer snart kommer så jeg kan få født hende lillefisen Jordemoderen på fg sagde at hun lå og pressede godt på dernede for at komme ud så vi krydser fingre for at der sker noget i nat eller imorgen tidlig
hehe ja ja så godt lige du havde skrevet, har svaret ja, jeg har også lige købt den sidste gave fra mine forældre i dag, så nu kan hun bare komme, alt er klar har du fået sovet mere efter kl halv tre?
Wauw Held og lykke!!!
Hvor er det spændende... Held og lykke...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128