Annika sover bare minimum! Så lidt som muligt, uhada tænk hvis man gik glip af noget
Hvor meget sover jeres til middag nu? Her er det omkring 1 - 1½ time. Og så sover hun en 10 timer om natten. Hun er overhovedet IKKE frisk når hun kommer op fra middagslur, men vi kan overhovedet ikke få hende til at sove mere, og det er og begrænset hvor langt jeg gider at strække mig for det, for hun stritter i mod og laver en scene, eller så ligger hun og synger

Men så kan hun også gå en hel eftermiddag og kæle med sin pude og sin sut (puuuu og neh efter pigen eget udsagn, hehe. Igår aftes skulle vi også lige have fornøjelsen af en diva i action som jeg har læst flere af jer opleve om aftenen. Har seriøst ALDRIG hørt hende skrige så skingert som igår - og så brøøøøøøøøøøøøøøølede hun af arrigskab. Og så kl 5, wuhuuuuu så skal vi da op! Det nægtede jeg dog. og jeg tog hende med i seng og hold ved hende i en hel time, for kommer hun først op kl 5, så skal der jo også spises = så er det det samme i morgen
Jeg glæder mig til hun gider se lidt mere tv end der 30-40 sekunder der fanger hende nu, ak ja, så kan tøsebørnene få lov at glo tv i flere timer i weekenden imens mor og far bobler videre
Anmeld