Ultra lidt søvn til damen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. januar 2009

Mary

Annika sover bare minimum! Så lidt som muligt, uhada tænk hvis man gik glip af noget

Hvor meget sover jeres til middag nu? Her er det omkring 1 - 1½ time. Og så sover hun en 10 timer om natten. Hun er overhovedet IKKE frisk når hun kommer op fra middagslur, men vi kan overhovedet ikke få hende til at sove mere, og det er og begrænset hvor langt jeg gider at strække mig for det, for hun stritter i mod og laver en scene, eller så ligger hun og synger Men så kan hun også gå en hel eftermiddag og kæle med sin pude og sin sut (puuuu og neh efter pigen eget udsagn, hehe. Igår aftes skulle vi også lige have fornøjelsen af en diva i action som jeg har læst flere af jer opleve om aftenen. Har seriøst ALDRIG hørt hende skrige så skingert som igår - og så brøøøøøøøøøøøøøøølede hun af arrigskab. Og så kl 5, wuhuuuuu så skal vi da op! Det nægtede jeg dog. og jeg tog hende med i seng og hold ved hende i en hel time, for kommer hun først op kl 5, så skal der jo også spises = så er det det samme i morgen

Jeg glæder mig til hun gider se lidt mere tv end der 30-40 sekunder der fanger hende nu, ak ja, så kan tøsebørnene få lov at glo tv i flere timer i weekenden imens mor og far bobler videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2009

bette

åh lyder da lidt som en træls periode.. mikkel sover fra kl. 19.15 til alt mellem kl. 6 og kl 7.15 så meget forskelligt hvornår han vågner..

og så sover han 2 timer til middag.. herhjemme..
i dagplejen sover han fra 19 til 6 og så sover han til middag to gange i alt 3 timer.. fordi han er såå træt..

Anmeld

11. januar 2009

Helle30

Sofie sover fra ca. 20 - kl. 6 eller 7. Det er så lige blevet lidt forskubbet hér i julen, hvor hun er kommet lidt senere i seng og har sovet lidt længere. - Laver vi om på fra i aften, for i morgen skal hun i dp igen efter laaaang juleferie.
Til middag sover hun normalt 2,5 - 3 timer, afhængig af hvor meget hun har været ude/tumlet osv.
Det lyder lidt træls med kun 1 - 1,5 time, hvis du også gerne ville sove lidt eller få lavet noget, mens hun sover. Hjælper det ikke, hvis I laver noget ude i løbet af formiddagen. I dag var Sofie med sin far ude og "hjælpe" med noget med en bil i et par timer - så ind og få middagsmad og tør ble. Så kan hun godt finde ud af at gå helt kold til middagsluren.

- Helle

Anmeld

11. januar 2009

Mary

Helle30 skriver:

Sofie sover fra ca. 20 - kl. 6 eller 7. Det er så lige blevet lidt forskubbet hér i julen, hvor hun er kommet lidt senere i seng og har sovet lidt længere. - Laver vi om på fra i aften, for i morgen skal hun i dp igen efter laaaang juleferie.
Til middag sover hun normalt 2,5 - 3 timer, afhængig af hvor meget hun har været ude/tumlet osv.
Det lyder lidt træls med kun 1 - 1,5 time, hvis du også gerne ville sove lidt eller få lavet noget, mens hun sover. Hjælper det ikke, hvis I laver noget ude i løbet af formiddagen. I dag var Sofie med sin far ude og "hjælpe" med noget med en bil i et par timer - så ind og få middagsmad og tør ble. Så kan hun godt finde ud af at gå helt kold til middagsluren.

- Helle

Det er fuldstændig ligegyldigt hvad vi har foretaget os om formiddagen, så vågner hun efter den der time eller halvanden. Svømmehallen, besøg, indkøb eller bare almindelig stille og roligt leg Problemet er, at sin så er hun bare endnu mere træt når hun vågner hvis vi har været afsted til noget!
Det er ligesom om hun har fået en dårlig vane med at vågne når hun er et bestemt sted i sin søvnrytme.

Idag, tadaadaaah, sov hun så pludselig bare sådan ud i den blå luft 2 timer og 1 kvarter Jeg VIDSTE jeg skulle have skrevet et lign indlæg noget før Da hun vågnede var hun så bare endnu mere træt end ellers - sådan hvor det hele er imod en og man er en alt for sølle lille diva

Anmeld

11. januar 2009

Mikkelmusen

Så skulle i prøve med et barn der sover 20-5 (max) hver dag... !!! Det er dælme tidligt at stå op... Jeg er SÅ træt af det natteroderi. Og lige for tiden vil hun bare ikke sove selv om natten, pga de dumme skoldkopper.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.