Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Smuk Smuk Smuuuuk mave !!!! Nu er der ikke længe til .. Og hvor ser din datter bare ud til at glæde sig SÅ meget !!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bshizzle skriver: Smuk Smuk Smuuuuk mave !!!! Nu er der ikke længe til .. Og hvor ser din datter bare ud til at glæde sig SÅ meget !!!
Tak skal du have.... Ih ja, glæder mig så meget til at hun kommer ud...
Ja Julie elsker at komme med på billederne, hun er klar med det samme hun ser jeg tager kameraet frem...
Mira0911 skriver: Tak skal du have.... Ih ja, glæder mig så meget til at hun kommer ud... Ja Julie elsker at komme med på billederne, hun er klar med det samme hun ser jeg tager kameraet frem...
Hvor lyder hun dejlig Min store dreng glæder sig osse ekstrem, og kommer tit hen og nusser, kysser, snakker , synger for lillebror Han har fået en ide om at lillebror skal hedde "lille fod" for det er iiiihhh så NUTTET. ... lille fod?!..
Bshizzle skriver: Hvor lyder hun dejlig Min store dreng glæder sig osse ekstrem, og kommer tit hen og nusser, kysser, snakker , synger for lillebror Han har fået en ide om at lillebror skal hedde "lille fod" for det er iiiihhh så NUTTET. ... lille fod?!..
Hun er dælme også dejlig... Lige pt. har hun haft en laaang periode hvor maven slet ikke interessede hende på nogle måder... Heller ikke når jeg spurgte hende om hun vil mærke lillesøster...
Ih hvor sødt af din søn...
Mira0911 skriver: Så er jeg kommet til 36+0... Puuh... Det er tungt og besværligt... Det ses TYDELIGT at maven er sunket - så maven har ikke den pæne runde form længere.. Døjer også med en del ting allerede... Som mange nok ved... Så er jeg blevet noget så dårlig igen, at jeg tilbringer det meste af tiden i sengen igen, og er oppe når Julie og farmand kommer hjem... Jeg kan ikke stå op længere og lave mad, får sådan nogle dejlige smerter i ryg og lænd... Så jeg sidder på min FLADE og laver mad... Det er hvert fald til at holde ud... Ih hvor jeg glæder mig til at møde min kommende datter, vise hende frem, at Julie bliver storesøster og kæresten farmand igen... Vægten siger nu +27 kg... Lige et lidt billeder... 2 af dem med storesøster på...
Så er jeg kommet til 36+0... Puuh... Det er tungt og besværligt... Det ses TYDELIGT at maven er sunket - så maven har ikke den pæne runde form længere.. Døjer også med en del ting allerede... Som mange nok ved... Så er jeg blevet noget så dårlig igen, at jeg tilbringer det meste af tiden i sengen igen, og er oppe når Julie og farmand kommer hjem...
Jeg kan ikke stå op længere og lave mad, får sådan nogle dejlige smerter i ryg og lænd... Så jeg sidder på min FLADE og laver mad... Det er hvert fald til at holde ud...
Ih hvor jeg glæder mig til at møde min kommende datter, vise hende frem, at Julie bliver storesøster og kæresten farmand igen...
Vægten siger nu +27 kg...
Lige et lidt billeder... 2 af dem med storesøster på...
ej hvor er du altså blevet fin
så er der ikke længe til
Nille-pigen skriver: ej hvor er du altså blevet fin så er der ikke længe til
Tak skal du have... Glæder mig så meget...
Hvor længe gik der fra din mave sank til du skulle føde? For min mave er nemlig lige sunket og er ogs i uge 36 hihi
Sophie.Hammershøy skriver: Hvor længe gik der fra din mave sank til du skulle føde? For min mave er nemlig lige sunket og er ogs i uge 36 hihi
Jeg fødte 40+1....
Mira0911 skriver: Jeg fødte 40+1....
Nå okaj.. Man høre jo nogengange der går omk. 14 dage efter maven er sunket, at kan man 'risikere' at føde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128