36+0 Maven er sunket - det ses tydeligt,især når den er bar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.824 visninger
57 svar
0 synes godt om
22. august 2011

Mira0911

Så er jeg kommet til 36+0... Puuh... Det er tungt og besværligt... Det ses TYDELIGT at maven er sunket - så maven har ikke den pæne runde form længere.. Døjer også med en del ting allerede... Som mange nok ved... Så er jeg blevet noget så dårlig igen, at jeg tilbringer det meste af tiden i sengen igen, og er oppe når Julie og farmand kommer hjem... 

Jeg kan ikke stå op længere og lave mad, får sådan nogle dejlige smerter i ryg og lænd... Så jeg sidder på min FLADE og laver mad... Det er hvert fald til at holde ud... 

Ih hvor jeg glæder mig til at møde min kommende datter, vise hende frem, at Julie bliver storesøster og kæresten farmand igen...  

Vægten siger nu +27 kg... 

Lige et lidt billeder... 2 af dem med storesøster på... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Smukke Smukke mave

Anmeld

22. august 2011

NinaNymannMadsen

så fin og smuk mave. og ja man kan tydeligt se at den er sunket. så er det jo ved at være spændene at se hvornår hun melder sin ankomst.
håber ikke du går over tid når du har det så dårligt.

Anmeld

22. august 2011

Mira0911

Aisha skriver:

Smukke Smukke mave

Tusind tak skal du have.... 

Anmeld

22. august 2011

Mira0911

NNM skriver:

så fin og smuk mave. og ja man kan tydeligt se at den er sunket. så er det jo ved at være spændene at se hvornår hun melder sin ankomst.
håber ikke du går over tid når du har det så dårligt.

Tak skal du have... 

Uh ja det er spændende... Jeg regner stærkt med at prikke til jordemoderen på Onsdag, for at høre om igangsættelse.... Overlægen vil have mig sat igang på terminen hvis hun ligger som hun skal... Og jordemoderen vil have jeg skal gå de 10 dage over tid hvis ikke der går noget i gang selv... 

Anmeld

22. august 2011

Frøken J.

Den er lækker, den mavse! Man kan jo næsten godt forestille sig, at du ikke går helt til termin

Anmeld

22. august 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Den er lækker, den mavse! Man kan jo næsten godt forestille sig, at du ikke går helt til termin

Tak skal du have... Ja du er ikke den eneste som siger jeg ikke går til terminen... Der er et par stykker andre herinde som har sagt det samme... 

Har intet imod at hun kommer lidt før terminen... 

Anmeld

22. august 2011

Nessie

Ja man kan da tydeligt se at den er sunket, men den er stadig flot

Håber for dig at hun gerne vil have fødselsdag lidt tidligere end ellers planlagt.

Det må godt nok være hårdt at have det så dårligt. Føler med dig

Anmeld

22. august 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Ja man kan da tydeligt se at den er sunket, men den er stadig flot

Håber for dig at hun gerne vil have fødselsdag lidt tidligere end ellers planlagt.

Det må godt nok være hårdt at have det så dårligt. Føler med dig

Tak skal du have.... 

Håber også at hun evt. melder sin ankomst lidt før... Nu skal jeg til jordemoder på Onsdag, og er spændt på om hun stadig ligger i tværleje, og så skal sendes til vendingsforsøg... Håber at hun selv finder vejen til udgangen... 

Det er hamrende træls at have det så skidt.. 

Anmeld

22. august 2011

Mor til Mike

SÅ smuk mave !! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.