Så er det snart tid til at sige farvel til Danmark......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. januar 2009

Siber

Hey tøser,

så nærmer det sig med hastige skridt, at vi siger farvel til Danmark. Alt er efterhånden ved at være pakket ned, vi er nu oppe på 65 flyttekasser!
Jeg glæder mig bare til det er overstået!

Vi tøser tager til Bornholm i morgen tidlig (så Alma og Johanna ikke oplever det sidste kaos) Flyttebilen kommer onsdag, og Andreas tager til Norge, og pakker lidt ud. Jeg tager så til KBH hvor jeg mødes med Andreas, vi kan så hygge os i KBH lørdag, og søndag skal vi tilbage til Faxe Ladeplads og overdrage huset. Mandag kommer mine forældre så med Johanna og Alma til Ystad, hvor vi henter dem, også kører Fam Gjendal så til Norge - og vinker farvel til Danmark (for denne gang)

Jeg håber da at jeg hurtigst muligt kan blive installeret, så jeg fortsat kan være med i baby.dk, jeg kan jo ikke undvære jer!

Jeg kommer jo så desværre ikke til party i feb. men lur mig om der ikke bliver en anden lejlighed!

Kan I have det rigtig godt så længe, pas på jer selv, jeres børn

Mange knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2009

Mary

Synes sgu det er flot I gør det! Hvis jeg skulle flytte udenlands, så ville Norge bestemt være i min top 3 Sikke et puslespil I skal have til at gå op med flytningen Men rigtig god idé at sørge for ro omkring det.

Pøj pøj med det - og god tur afsted!

Anmeld

11. januar 2009

Loggidut

ufff hvor det lyder barskt at skulle sige farvel!
Men ha nu en rigtig god flytning, og se af at komme på plads så du kan komme med tilbage på linien her...

jeg er en af dem der vil savne dig

rigtig god tur og flytning!

Anmeld

11. januar 2009

BellaT

Ha' en rigtig god flytning!
Og kom hurtigt tilbage til juli'07!

Helle......

Anmeld

11. januar 2009

Grynt

Vi også lige ønske jer alt mulig held og lykke i Norge. Jeg håber I finder lykken.

Store knus
Tina og Freja

Anmeld

11. januar 2009

Nadi

HELD OG LYKKE i Norges-land

Internettet er da det første du får op at køre så du ikke skal undvære os alt for meget

KNUS Nadi

Anmeld

11. januar 2009

Plysbjørnen

Held og lykke skal i da have med jeres flytning, glæder mig til at høre fra dig igen...

Anmeld

11. januar 2009

ivfmarie

Ej altså.. jeg syns sgu det er vildt at I bare sårn lige flytter til et helt fremmed land!! Men for faen, hvis ikke man nogen gange gør noget vildt. så bliver live bare for kedeligt. Jeg håber at I hurtigt falder til, og får et godt netværk.
Heldigvis har du os - så du bliver aldrig alene!
God flytning

Knus fra Marie

Anmeld

11. januar 2009

Lise

Hej hop,

God tur deropaf... hvor er det spændende

Håber du hurtigt bliver installeret, så vi hurtigt får dig at se herinde igen.

Det bliver vældig koseligt!

Lise

Anmeld

11. januar 2009

Helle30

Hmm, egentlig skal du jo ikke så langt væk (vel samme afstand, som sydhavspigerne har til Slogs eller Ivferen - altså fra din add. i Norge og til Sl/Ivf) men det er jo ligesom det, at det er et helt andet land - det er sgu lidt vildt.

Jeg håber I hurtigt finder jer rigtig godt tilrette deroppe, og så håber jeg at du får styr på nettet som noget af det første, så vi ikke skal undvære dig for længe - og omvendt.
- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.