Hvem har sparket mig i skridtet? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

Sof

MaybeBaby skriver:

Rart at vide at man ikke er alene. Det er dog ikke så sjovt at rejse sig op, hvis der samtidig lige kommer smerte forneden - man tager i hvert fald de første par skridt ret så stille! og det var da tidligt denne gang. Ofte er det vel sådan, at baby ved flergangsfødende først sætter sig sent fast! men måske han bare ligger vildt godt der

Ja jeg tager også gerne lige de første par skridt lidt roligt og vælger bevidst at sætte gå tempo ned til graviditetstempo 

Bare rolig, han står slet ikke fast, han synes bare der er rart at ligge  Det er faktisk mere normalt med andengangs fødende at de sætter sig senere fast end ved førstegangsfødende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Haha, man er mest af alt bare rigtig grim at se på, når man lige har glemt, at man bør rejse sig stille op... Så står man dér i en morfar stilling på vej op fra sofaen! det er snart forbi, Janne!

Præcis! Det er skrækkeligt

Men ja, glæder mig til hun kommer ud. Synes jeg er alt for påvirket pt både fysisk og hormonelt

Anmeld

22. august 2011

Mor til 'en, og nu snart 2 :o)

Ja, vi må vente med stor tålmodighed på, at september snart står for døren, så der kan ske lidt med vores nedre pres. Spændende med nr. 2... Men så ved man lidt hvad man går ind til

Ja det er rigtig spændene, glæder os hel vildt! Ja for mig er det nr. 2 men for kæresten er det den første, så det blir igen meget specielt og dele den oplevelse sammen. Ja jeg tror jeg ved hva jeg går i møde, men hold op hvor er det bare allerede længe siden sidst.  

Men den her gang er jeg forhåbentlig ikk i tvivl om den første ve virkelig er veerne ..smil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.