Hvem har sparket mig i skridtet? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. august 2011

MaybeBaby

Ja, jeg er i dag 36+1 og han ligger i højre side med hovedet nedad (som han har gjort siden juni!) men nu er der kommet en trykken helt nede i højre lyske OG OG OG OG, så føles underlivet som om jeg er faldet ned på en herrecykel. Som om alt i bunden har blå mærker. Nogle der har prøvet dette? Kunne det være at han er ved at synke ned/sætter sig fast? /Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Sof

Jeg prøvede det med Silje da hun lagde sig nede og begyndte at sætte sig fast.

Denne gang mærker jeg det til tider allerede nu, men han ligger også helt nede og faktisk med hovedet nede den tosse, så han får jo moslet rundt dernede og det er ikke rart.

Anmeld

22. august 2011

MaybeBaby

Sof skriver:

Jeg prøvede det med Silje da hun lagde sig nede og begyndte at sætte sig fast.

Denne gang mærker jeg det til tider allerede nu, men han ligger også helt nede og faktisk med hovedet nede den tosse, så han får jo moslet rundt dernede og det er ikke rart.

Rart at vide at man ikke er alene. Det er dog ikke så sjovt at rejse sig op, hvis der samtidig lige kommer smerte forneden - man tager i hvert fald de første par skridt ret så stille! og det var da tidligt denne gang. Ofte er det vel sådan, at baby ved flergangsfødende først sætter sig sent fast! men måske han bare ligger vildt godt der

Anmeld

22. august 2011

_-Kathrine-_

Sådan følte jeg det, da jeg fik bækkenløsning  Men håber ikke det er det du har...

Anmeld

22. august 2011

Mor til 'en, og nu snart 2 :o)

av av kender det kun al for godt. Jeg er os gevaldig øm dernede og får de ondeste jag og stød forneden. Min lille bebs derinde har os lagt sig godt tilrette HELT nede og har lagt der længe længe nu. Jeg har os i denne graviditet døjet med bækkenet, så der er "pres" på dernede   ..Håber snart der er en lille derinde der snart vil ud og sige hej ti os. Så moren her ka komme ti at gå, stå og sidde normalt og uden ubehag igen

Anmeld

22. august 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Ja, jeg er i dag 36+1 og han ligger i højre side med hovedet nedad (som han har gjort siden juni!) men nu er der kommet en trykken helt nede i højre lyske OG OG OG OG, så føles underlivet som om jeg er faldet ned på en herrecykel. Som om alt i bunden har blå mærker. Nogle der har prøvet dette? Kunne det være at han er ved at synke ned/sætter sig fast? /Mette

Jow jow da, sådan har jeg hver dag. Især hvis jeg har siddet/ligget stille for længe. Gør ondt at gå, stå og vende sig i sengen, og er ærlig talt vældig negativ over det Så du er not alone!

Anmeld

22. august 2011

MaybeBaby

_-Kathrine-_ skriver:

Sådan følte jeg det, da jeg fik bækkenløsning  Men håber ikke det er det du har...

Nej, det håber jeg da heller ikk! :-O men mon ikk det "bare" er ham, der før sig parat til at det bliver september

Anmeld

22. august 2011

MaybeBaby

Mor til 'en, og nu snart 2 :o) skriver:

av av kender det kun al for godt. Jeg er os gevaldig øm dernede og får de ondeste jag og stød forneden. Min lille bebs derinde har os lagt sig godt tilrette HELT nede og har lagt der længe længe nu. Jeg har os i denne graviditet døjet med bækkenet, så der er "pres" på dernede   ..Håber snart der er en lille derinde der snart vil ud og sige hej ti os. Så moren her ka komme ti at gå, stå og sidde normalt og uden ubehag igen

Ja, vi må vente med stor tålmodighed på, at september snart står for døren, så der kan ske lidt med vores nedre pres. Spændende med nr. 2... Men så ved man lidt hvad man går ind til

Anmeld

22. august 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Jow jow da, sådan har jeg hver dag. Især hvis jeg har siddet/ligget stille for længe. Gør ondt at gå, stå og vende sig i sengen, og er ærlig talt vældig negativ over det Så du er not alone!

Haha, man er mest af alt bare rigtig grim at se på, når man lige har glemt, at man bør rejse sig stille op... Så står man dér i en morfar stilling på vej op fra sofaen! det er snart forbi, Janne!

Anmeld

22. august 2011

NinaNymannMadsen

kender det alt for godt.
det er en af de ting jeg døjer med. rejser jeg mig op så gør det ondt. og det føles som om hun selv er på vej ud næsten. bevæger hun sig for meget inde i maven mærkes det også sådan men det er værst når jeg står eller går.
det er bestemt ikke sjovt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.