Moderkagen foran livmorhalsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

ønskebørn74

AnneH skriver:

Har lige været til MD scanning og her viser det sig at moderkagen ligger foran livmorhalsen  Er faktisk ked af det, for hvis den ikke flytter sig, kan jeg ikke føde selv  

Er der nogen af jer, som har fået den melding i 20. uge også selv kunne føde?? Skal til kontrol i 32. uge, så må vi se hvad de siger der.

Ellers så alt fint ud til scanningen, men den lille ville ikke vise hvilket køn den har, så det må vi vente med.

Håber for jer at det lykkedes at kunne føde almindeligt!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Mira0911

AnneH skriver:

Har lige været til MD scanning og her viser det sig at moderkagen ligger foran livmorhalsen  Er faktisk ked af det, for hvis den ikke flytter sig, kan jeg ikke føde selv  

Er der nogen af jer, som har fået den melding i 20. uge også selv kunne føde?? Skal til kontrol i 32. uge, så må vi se hvad de siger der.

Ellers så alt fint ud til scanningen, men den lille ville ikke vise hvilket køn den har, så det må vi vente med.

Hejsa.. 

I begge mine graviditeter har moderkagen også lagt fortil... Og det gør den i de fleste tilfælde og i de fleste tilfælde flytter den sig på plads... 

Det er få procent's tilfælde at den ikke gør... Håber og  for dig at den flytter sig med tiden... 

Anmeld

22. august 2011

AnneH

Mulleunge skriver:

Jamen rigtig rigtig mange har moderkagen foran .. så det er skam ikke unormalt (: den popper automatisk op over barnet når barnet vokser.

Ja, men så meget sagde hun faktisk ikke så meget om.

Anmeld

22. august 2011

AnneH

ønskebarn74 skriver:

Håber for jer at det lykkedes at kunne føde almindeligt!!!!

Tak søde. Det håber jeg også.

Håber at det går godt hos dig

Anmeld

22. august 2011

AnneH

Mira0911 skriver:

Hejsa.. 

I begge mine graviditeter har moderkagen også lagt fortil... Og det gør den i de fleste tilfælde og i de fleste tilfælde flytter den sig på plads... 

Det er få procent's tilfælde at den ikke gør... Håber og  for dig at den flytter sig med tiden... 

Den ligger mod min ryg, men dog bare langt nede. Håber at den flytter sig.

Tak for de

Anmeld

24. august 2011

Malene76

AnneH skriver:

Jeg håber den flytter sig, det skulle der være chance for.

Ja selv om vi har flyttet os ud af behandlingsgruppen, så er der stadig en masse ventetid.

Vi ville også gerne vide kønnet og tror vi vælger at få foretaget en kønsscanning.

Håber ellers at alt er vel hos jer. Og din kvalme er væk.

TAk alt vel her. Jeg er helt mig selv igen. Heldigvis.  Der er nogle enkelte medvarer og lugte der kan tricke mig en lille smule, men det er virkelig småting. Så det er bare så dejligt.  

Tror faktisk også vi køber os til en ekstra skanning, hvis vi ikke kan se kønnet på tirsdag.

Kram Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.