Moderkagen foran livmorhalsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. august 2011

AnneH

Har lige været til MD scanning og her viser det sig at moderkagen ligger foran livmorhalsen  Er faktisk ked af det, for hvis den ikke flytter sig, kan jeg ikke føde selv  

Er der nogen af jer, som har fået den melding i 20. uge også selv kunne føde?? Skal til kontrol i 32. uge, så må vi se hvad de siger der.

Ellers så alt fint ud til scanningen, men den lille ville ikke vise hvilket køn den har, så det må vi vente med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Topp

AnneH skriver:

Har lige været til MD scanning og her viser det sig at moderkagen ligger foran livmorhalsen  Er faktisk ked af det, for hvis den ikke flytter sig, kan jeg ikke føde selv  

Er der nogen af jer, som har fået den melding i 20. uge også selv kunne føde?? Skal til kontrol i 32. uge, så må vi se hvad de siger der.

Ellers så alt fint ud til scanningen, men den lille ville ikke vise hvilket køn den har, så det må vi vente med.

min lå også foran - men flyttede sig og fødte normalt... de flytter sig i det fleste tilfælde - mende tjekker for en sikkerheds skyld sidst i graviditeten

Anmeld

22. august 2011

Malene76

AnneH skriver:

Hej Anne

Øv... Men mon ikke den flytter sig i løbet af graviditeten. Jeg skal først MD skannes på tirsdag i næste uge. Der er længe til, synes jeg. Jeg satser seriøst på at babyen samarbejder, så vi kan se kønnet, det ønsker vi nemlig meget. Håber alt vel.

Kram Malene

Anmeld

22. august 2011

AnneH

Topp skriver:

min lå også foran - men flyttede sig og fødte normalt... de flytter sig i det fleste tilfælde - mende tjekker for en sikkerheds skyld sidst i graviditeten

Dejligt du kunne føde normalt. Skal til tjek i 32. uge og evt igen senere.

Hun sagde godt nok også at de godt kunne flytte sig, men blev bare så skuffet over det.

Håber det kommer til at gå mig som dig og kan føde normalt.

Anmeld

22. august 2011

Topp

AnneH skriver:

Dejligt du kunne føde normalt. Skal til tjek i 32. uge og evt igen senere.

Hun sagde godt nok også at de godt kunne flytte sig, men blev bare så skuffet over det.

Håber det kommer til at gå mig som dig og kan føde normalt.

krydser fingre for dig...

Anmeld

22. august 2011

AnneH

Malene76 skriver:

Hej Anne

Øv... Men mon ikke den flytter sig i løbet af graviditeten. Jeg skal først MD skannes på tirsdag i næste uge. Der er længe til, synes jeg. Jeg satser seriøst på at babyen samarbejder, så vi kan se kønnet, det ønsker vi nemlig meget. Håber alt vel.

Kram Malene

Jeg håber den flytter sig, det skulle der være chance for.

Ja selv om vi har flyttet os ud af behandlingsgruppen, så er der stadig en masse ventetid.

Vi ville også gerne vide kønnet og tror vi vælger at få foretaget en kønsscanning.

Håber ellers at alt er vel hos jer. Og din kvalme er væk.

Anmeld

22. august 2011

AnneH

Topp skriver:

krydser fingre for dig...

Tak

Anmeld

22. august 2011

Mauser.

Min lå også foran, tror ikke du skal være ked . i laaangt de fleste tilfælde flytter den sig automatisk når barnet vokser, du er jo ikke så langt henne endnu så tror ikke du skal bekymre dig, i midten af uge 20 flyttede min sig og lagde sig op over hende.

Anmeld

22. august 2011

AnneH

Mulleunge skriver:

Min lå også foran, tror ikke du skal være ked . i laaangt de fleste tilfælde flytter den sig automatisk når barnet vokser, du er jo ikke så langt henne endnu så tror ikke du skal bekymre dig, i midten af uge 20 flyttede min sig og lagde sig op over hende.

Håber også den flytter sig. Men kunne slet ikke lade være med at blive lidt skuffet og træt af det.

Havde jo håbet på at alt bare kunne gå helt normalt.

Anmeld

22. august 2011

Mauser.

AnneH skriver:

Håber også den flytter sig. Men kunne slet ikke lade være med at blive lidt skuffet og træt af det.

Havde jo håbet på at alt bare kunne gå helt normalt.

Jamen rigtig rigtig mange har moderkagen foran .. så det er skam ikke unormalt (: den popper automatisk op over barnet når barnet vokser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.