Hovedpine....argh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

Fenris

Mussen2 skriver:

Hjælp mig med jeres bedste råd mod hovedpine, jeg er bogstavelig talt ved at brække mig af, at have ondt i hovedet eller besvime.

Har fået tjekket blodprocent, blodsukker og blodtryk og alt er ok, men hovedet gør så hamrende ondt

Drik en MASSE vand- og opsøg en zoneterapeut... Evt prøv også at undersøge ALT behandlinger som kan være effektive mod hovedepine. Hvor sidder smerten? Tror du den er fra spændinger i nakken?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Mira0911

Er det migræne eller bare alm. slem hovedpine? 

Har du prøvet en af de 3 p'er? 

Anmeld

22. august 2011

Mussen2

Apples skriver:

Drik en MASSE vand- og opsøg en zoneterapeut... Evt prøv også at undersøge ALT behandlinger som kan være effektive mod hovedepine. Hvor sidder smerten? Tror du den er fra spændinger i nakken?

Jeg ved ikke om det er spændingshovedpine, men ved det ikke. Tror det er hormonelt Drikker rigtig meget vand, så jeg er sikker på det ikke er det. har søgt efter en zoneterapeut, men ikke fundet en med graviditetsspeciale.

Jeg vil allerhelst have en med speceale i gravide

Anmeld

22. august 2011

Mussen2

Mira0911 skriver:

Er det migræne eller bare alm. slem hovedpine? 

Har du prøvet en af de 3 p'er? 

Ved det faktisk ikke... hvad er de 3 p´er

Anmeld

22. august 2011

Mira0911

Mussen2 skriver:

Ved det faktisk ikke... hvad er de 3 p´er

Nåh okey.. Det er Pinex, panodil og pamol... 

Anmeld

22. august 2011

Mussen2

Mira0911 skriver:

Nåh okey.. Det er Pinex, panodil og pamol... 

Ha ha, kun pamol i ny og næ, men  det virker kun ind i mellem og vil jo allerhelst undgå dem

Anmeld

22. august 2011

Mira0911

Mussen2 skriver:

Ha ha, kun pamol i ny og næ, men  det virker kun ind i mellem og vil jo allerhelst undgå dem

Ja det er jo det... Håber du finder en løsning på det... 

Anmeld

22. august 2011

Fenris

Mussen2 skriver:

Jeg ved ikke om det er spændingshovedpine, men ved det ikke. Tror det er hormonelt Drikker rigtig meget vand, så jeg er sikker på det ikke er det. har søgt efter en zoneterapeut, men ikke fundet en med graviditetsspeciale.

Jeg vil allerhelst have en med speceale i gravide

Vores zoneterapeut inde på mit arbejde "helene mathiesen" behandler mange gravide. Du kan booke tid på www.amazing-space.dk

mvh anita

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.