Hovedpine....argh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.367 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. august 2011

Mussen2

Hjælp mig med jeres bedste råd mod hovedpine, jeg er bogstavelig talt ved at brække mig af, at have ondt i hovedet eller besvime.

Har fået tjekket blodprocent, blodsukker og blodtryk og alt er ok, men hovedet gør så hamrende ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Louiiiise

Jeg lider også rigtig meget af hovedpine. Jeg er 20+2

Lægen sagde bare til mig at jeg skulle drikke mere vand, husker du at få nok væske?

Anmeld

22. august 2011

Buckley

Kaffe og sex  Men prøv og tryk på dine storetåer på puden. Der er et zonepunkt der forbindes til Hypefysen i hjernen, som udløser hovedpinen. Det gør ondt at trykke men det betyder kun at det hjælper 

God bedring!

Anmeld

22. august 2011

Mussen2

Louiiiise skriver:

Jeg lider også rigtig meget af hovedpine. Jeg er 20+2

Lægen sagde bare til mig at jeg skulle drikke mere vand, husker du at få nok væske?

jaaaaa, jeg får rigelig væske Men tak for rådet

Anmeld

22. august 2011

Mussen2

Moster til 15 skriver:

Kaffe og sex  Men prøv og tryk på dine storetåer på puden. Der er et zonepunkt der forbindes til Hypefysen i hjernen, som udløser hovedpinen. Det gør ondt at trykke men det betyder kun at det hjælper 

God bedring!

Sex får jeg sgu for lidt af og kaffe ligeså, da de kloge jo anbefaler max 3 kopper. Sex står absolut lavest på listen af ønsker når jeg har hovedpine

Men vil prøve at trykke på tåen, Har også selv tænkt på zoneterapi, akupunktur og muskelterapi samt massage, nogen der har erfaringer med dette.

Jeg vil allerhelst finde en med speviale i gravide, men det er lidt svært. Jeg har dog fundet en der kan lave muskelteap. hvad det så end er

Anmeld

22. august 2011

DK

Kiropraktor!

Træls at rende rundt med en hovedpine pga et eller andet der sidder fast/skævt i nakken, som kan ordnes på få sekunder hos kiropraktoren.

Anmeld

22. august 2011

Mussen2

DK skriver:

Kiropraktor!

Træls at rende rundt med en hovedpine pga et eller andet der sidder fast/skævt i nakken, som kan ordnes på få sekunder hos kiropraktoren.

Jow, men er det rart med en gravid mave, tænker jeg

Anmeld

22. august 2011

DK

Mussen2 skriver:

Jow, men er det rart med en gravid mave, tænker jeg

Ork ja. Det er jo ikke voldsomt for kroppen. Altså de kan jo ordne "kun" nakken.

Du kan roligt tage afsted.

Anmeld

22. august 2011

JuelZ

er godt nok ikk gravid... men det der hjælper på mig er at trykke i et par minutter imellem mine tommelfinger og pegefingeren... det der bløde punkt der er imellem... og så lige inden albuen ... det hjælper retti meget her

Anmeld

22. august 2011

Mussen2

Jeg kender godt dette triks, men det er desværre slet ikke virksomt til denne dræbende hovedpine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.