At knuselske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

Frøken J.

Chalala85 skriver:

hihi hurtig som lynet

Jeg har slet ikke googlet det så voldsomt. Har bare læst det alm. ting man bør holde sig fra og så fik jeg ellers alt det med aspartam at vide af omverdnen. Men er virkelig glad for lige at være blevet lidt klogere... så kan jeg me ro nyde en faxe kondi light senere

Fuldstændig EJ, sorry hvis det lød surt. Er bare i SÅ ringe humør i dag af diverse årsager, og har allerede haft 2 store tudeture, så der skal ikke så meget til i dag

Men det er jo svært med alle de ting Personligt har jeg valgt at holde mig fra de ting, hvor der er entydige forskningsresultater der viser, at de er farlige. Folk har godt nok også været efter mig for at efterleve alle de ting (de kan da være ligeglade?).. Men ja, lige zeroen nupper jeg gerne en ½ liter fra brugsen fra tid til anden. Og føler jeg er i himlen hver gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Chalala85

Frøken J. skriver:

Fuldstændig EJ, sorry hvis det lød surt. Er bare i SÅ ringe humør i dag af diverse årsager, og har allerede haft 2 store tudeture, så der skal ikke så meget til i dag

Men det er jo svært med alle de ting Personligt har jeg valgt at holde mig fra de ting, hvor der er entydige forskningsresultater der viser, at de er farlige. Folk har godt nok også været efter mig for at efterleve alle de ting (de kan da være ligeglade?).. Men ja, lige zeroen nupper jeg gerne en ½ liter fra brugsen fra tid til anden. Og føler jeg er i himlen hver gang

hehe det er helt okay, tager ikke sådan på vej Stod selv og var ved at tude flere gange i Rema1000 fordi jeg ikke vidste hvad vi skulle spise idag hehe

Andre skal heller ikke bestemme, det er jo ens graviditet og dermed også ens eget ansvar. At være oplysende er helt iorden... men øj hvor er jeg træt af skræmme kampagner... man kan jo snart ikke røre noget uden at være bange for ens barn for en ekstra fod i panden

Anmeld

22. august 2011

Frøken J.

Chalala85 skriver:

hehe det er helt okay, tager ikke sådan på vej Stod selv og var ved at tude flere gange i Rema1000 fordi jeg ikke vidste hvad vi skulle spise idag hehe

Andre skal heller ikke bestemme, det er jo ens graviditet og dermed også ens eget ansvar. At være oplysende er helt iorden... men øj hvor er jeg træt af skræmme kampagner... man kan jo snart ikke røre noget uden at være bange for ens barn for en ekstra fod i panden

Håber du fandt på noget positivt mad så! Hehe

Jamen det er nemlig svært. For mange af tingene er jo reele nok, imens andre ting skyldes at folk ikke er ordentlig oplyste. Fx at folk siger man ikke må bruge neglelak. Jo, det må man skam gerne, det må bare ikke indeholde en bestemt type phthalater osv.

Anmeld

22. august 2011

Chalala85

Frøken J. skriver:

Håber du fandt på noget positivt mad så! Hehe

Jamen det er nemlig svært. For mange af tingene er jo reele nok, imens andre ting skyldes at folk ikke er ordentlig oplyste. Fx at folk siger man ikke må bruge neglelak. Jo, det må man skam gerne, det må bare ikke indeholde en bestemt type phthalater osv.

Jooo blandet.. forårsruller.. til toast og tomatsupper.. så må de selv vælge hehe

Jeg tror bare man skal lytte lidt til sig selv og så læse lidt om de ting man er i tvivl om. Heldigvis står der meget i div. blade osv. Det synes jeg har været en stor hjælp

Anmeld

22. august 2011

Giraffen

MMM TOTALT GODE MADTIPS

Og sikke nogle skægge mad-lyster I har (haft)

Den med pølser, McD og milkshakes ka jeg godt skrive under på, så det er godt der ikke er en drive in om hjørnet. 

Tror jeg vil gemme denne tråd til om en halv time når jeg igen er sulten (spiser nemlig lige nu) - det er altid godt med inspiration til den næste craving 

Anmeld

22. august 2011

Frøken J.

Giraffen skriver:

MMM TOTALT GODE MADTIPS

Og sikke nogle skægge mad-lyster I har (haft)

Den med pølser, McD og milkshakes ka jeg godt skrive under på, så det er godt der ikke er en drive in om hjørnet. 

Tror jeg vil gemme denne tråd til om en halv time når jeg igen er sulten (spiser nemlig lige nu) - det er altid godt med inspiration til den næste craving 

Gud ja, milkshake Får det ikke ofte nok Orker ikke gå ned på McD.. EJ det kunne jeg SÅ meget godt drikke lige nu!!!!!!

Anmeld

22. august 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Gud ja, milkshake Får det ikke ofte nok Orker ikke gå ned på McD.. EJ det kunne jeg SÅ meget godt drikke lige nu!!!!!!

Jeg har efterhånden indset min voksende appetit så har købt masser af melon, milkshake-frugt mix (alt for doven pt), yoghurt, mælk og juice så det er sådan snacks'ene - hvis jeg orker at finde blenderen frem

Men den bedste milkshake man ka få er den der inde fra Bruuns Galleri (den der café i stuen lige ved rulletrappen) og så med italiensk chokolade is og brombær/skovbær - jeg siger dig det er fantastisk!!! 

får lidt lyst til at smide kæresten omkring på vej hjem, men det er nok også liiige tarveligt nok

Anmeld

22. august 2011

Frøken J.

Giraffen skriver:

Jeg har efterhånden indset min voksende appetit så har købt masser af melon, milkshake-frugt mix (alt for doven pt), yoghurt, mælk og juice så det er sådan snacks'ene - hvis jeg orker at finde blenderen frem

Men den bedste milkshake man ka få er den der inde fra Bruuns Galleri (den der café i stuen lige ved rulletrappen) og så med italiensk chokolade is og brombær/skovbær - jeg siger dig det er fantastisk!!! 

får lidt lyst til at smide kæresten omkring på vej hjem, men det er nok også liiige tarveligt nok

Det er en god idé! Vores miniblender er desværre gået i stykker, så hvis jeg skal lave sådan noget skal jeg have den store, tunge røremaskine frem, hvor man kan sætte blender ovenpå. Æv!

Ej, den har jeg ikke prøvet! Er de dyre? Måske skulle man forbi én af dagene

Anmeld

22. august 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Det er en god idé! Vores miniblender er desværre gået i stykker, så hvis jeg skal lave sådan noget skal jeg have den store, tunge røremaskine frem, hvor man kan sætte blender ovenpå. Æv!

Ej, den har jeg ikke prøvet! Er de dyre? Måske skulle man forbi én af dagene

det er næsten Baresso priser, måske 45, men så er den også heeeelt fyldt op 

Ej puha så er det ikke nemt at få lavet goe milkshakes

men sådan en McD chokolademilkshake er også bare mums!! 

hmm måske man sku høre kæresten om han tog en smut forbi mcd på vej hjem 

Anmeld

22. august 2011

sne190810

L.J.L skriver:

Haha er du pølsoman ligesom os herhjemme? vi har tusindvis af pølseretter herhjemme og behøver jeg sige at vores søn også har fået hang til pølser nærmest det eneste kød han gider spise!

Orh ej .. DEL LIGE UD AF DE OPSKRIFTER, TAK!

Ja, er du gal. Herhjemme spiser vi rigtig meget med pølser i/til .. Der er ikke den ret som pølser ikke liiige kan smutte med i. 

Det er lidt forfærdeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.