Man må da ikke drikke zero vel? Har da fået at vide der er aspartam i?!?!
Ja, det er der!?!?!?!? (seriøst, er det nødvendigt med alle de tegn?)
Hvis du drikker en liter eller mere cola zero om dagen KAN du øge din risiko for for tidlig fødsel. De mængder er jeg dog personligt ikke oppe i overhovedet. Derudover er aspartam-debatten lang og religions-betinget. Du kan finde finde diverse videnskabelige undersøgelser der siger, at det ikke er sundt for kroppen, og så kan du finde lige så mange videnskabelige undersøgelser der viser, at det ikke er skadeligt. Derfor er det én af de ting, hvor det i store træk er et holdningsspørgsmål. At det i det hele taget ikke er SUNDT, kan vi godt blive enige om, men igen: Det er et spørgsmål om mængde og alternativer.
Jeg har droppet ALT det farlige under min graviditet, faktisk været direkte hysterisk med det. Så at jeg tillader mig min cola zero, holder jeg fast i
Især når debatten er så religionsbetonet, og at man i forbindelse med graviditet skal passe på mængderne. Jeg sidder jo altså ikke og hælder litervis af lortet ned om ugen 
(Undskyld hvis jeg lyder knotten. Er i skide dårligt humør i dag, og synes bare den chokerede reaktion måske var lidt overkill
)
Anmeld