Marco2 skriver:
Hej piwer.
Min kæreste har snart føds'da, og har købt en rejse til ham i gave. Vi skal til Kap Verde ved Senegal den 9. november.
Men kom til at tænke på om det er "smart" med Smilla? Men hun er jo knap 10 mdr der, så det bør vel ikke være et problem? Vi skal bo på StarTours Blue Village med All Inclusive, men der kan hun vel sagtens spise maden så der ikke som sådan er nogle bekymringer omkring det?
AG
Lækker, lækker gave
!! Den SKAL han blive glad for
Har ikke så meget andet at tilføje end de andre... Når vi er ude her i Peru har jeg gerne en lille bøtte færdig-pose-grød med, så man bare lige skal have lidt kogt vand i. Du kunne jo evt. tage en pose med 8mdr+ mad med. Det vand vi har fået til hende på restauranter er helt sikkert vand fra hanen, der er kogt, og der har været fint nok. MEN jeg har overvejet at investere i en lille termokande, men så man kan have lidt vand med der helt sikker har kogt ordentligt
. Indtil videre er det bare ikke rigtigt blevet til noget...
Og så kan man jo også komme langt med et par bananer - det er jo kun frugt der er skået op/skrællet, som du evt. skal være lidt forsigtig med. Bare så du lige har en nødplan, hvis der alt fra buffeten er fyldt med mayo eller friture-olie-klamt (hvilket jeg nu ikke tror vil være tilfældet
).
Rigtig god tur!!
KH Chris
Anmeld