Jeg har brug for lidt HJÆLP! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

PernilleogDennis

Tvillingemor90 skriver:

Det er et ekstra lån til folk med børn Altså du kan godt gå ned på kommunene og snakke med dem om hvad i vil få cirka i en 3 værelses på 80 m2, med en husleje på ****.. Nogen steder kan du også lave en cirka beregningen på kommunenes hjemmeside.. Det kan da give en ide om hvad i kan få af tilskud .. i for jo også lidt mere når i har børn ..

Jah det kunne jeg jo gøre. Så kan man beregne det med i prisen når jeg leder efter lejlighed..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Pige2009

PernilleogDennis skriver:

Ja ja, ingen tvivl om at der er nogen der har mindre at gøre med, det er jeg godt klar over. Jeg synes bare det virker lidt uoverskueligt for os. Men jeg kan godt se du ikke havde så mange penge, men hvad boede du i så? Ja han vil også gerne arbejde ved siden af. Det er også noget vi har snakket om.

Jeg boede i lejlighed, men har dog lige købt hus nu også som eneforsørger

Anmeld

22. august 2011

Krussedulle

hej piger..

Jeg søger desperat et råd til lejlighed. Vi står og skal bruge en lejlighed inden lillepigen kommer om 3 mdr.

Men sagen er den at jeg lige har været på kommunen idag for at høre om barselspenge, og hold da kæft det er ikke meget.. 12.000 FØR skat. får 13.000 udbetalt nu så det er virkelig et slag nedaf!

Min kæreste er lige nu på kontanthjælp men skal snart på SU da han starter i skole. Så vi har alt i alt ca .. 12.000 kr udbetalt i måneden.. Jer andre der er på SU hvordan klare i det? Hvilken lejlighed har i osv??

Jeg har ledt og ledt og jeg kan virkelig ingen lejligheder finde til en ordentlig pris..

JEG HAR STRESS!

Vi studere også begge to.. Og vi bor til leje i et 5 værelses rækkehus med have ... I kan sagtens være heldige at finde noget "billigt" især hvis I lejer gennem et boligselskab ... Held og lykke med det, håber I finder noget!

Anmeld

22. august 2011

TR

Det er da flot. Kan godt forstå du er stolt hvor langt er i, i jeres uddannelse så? .. Jeg synes bare lige pt det virker så uoverskueligt..

Jeg kan godt forstå dig ! helt sikkert, jeg har det selv på samme måde, når det har med penge at gøre.

- Jamen vi har ca 1år tilbage begge to
Det skal lige siges at min kæreste er i voksen lære

Anmeld

22. august 2011

PernilleogDennis

Krussedulle skriver:

Vi studere også begge to.. Og vi bor til leje i et 5 værelses rækkehus med have ... I kan sagtens være heldige at finde noget "billigt" især hvis I lejer gennem et boligselskab ... Held og lykke med det, håber I finder noget!

Ja det er med at være heldig på det rigtige tidspunkt Hold da op hvor lækkert for jer  vi ville også rigtig gerne have noget med have men jeg tror at vi må tage hvad der er i første omgang.. Vi er medlem i boligforeningerne, men der er vi nummer 233 i køen.. Den mindste kø der er, er nummer 72.. Men vi er skrevet op til snart 60 lejligheder.

Anmeld

22. august 2011

PernilleogDennis

TR skriver:

Jeg kan godt forstå dig ! helt sikkert, jeg har det selv på samme måde, når det har med penge at gøre.

- Jamen vi har ca 1år tilbage begge to
Det skal lige siges at min kæreste er i voksen lære

Okay.. Ja det giver lidt flere penge.. men det er stadig flot med hus i så ung en alder.

Anmeld

22. august 2011

PernilleogDennis

Baagøe skriver:

Jeg boede i lejlighed, men har dog lige købt hus nu også som eneforsørger

Vildt nok! Det kunne være det var hus man skulle invistere i istedet for lejlighed..?

Anmeld

22. august 2011

TR

Okay.. Ja det giver lidt flere penge.. men det er stadig flot med hus i så ung en alder.

Taaak

- Håber i finder en løsning

Anmeld

22. august 2011

Pige2009

Vildt nok! Det kunne være det var hus man skulle invistere i istedet for lejlighed..?

Jeg får kun 2000 kr. mere udbetalt, end da jeg var på DP, og er jo så alene, så det kan godt hænge sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.