Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi prøver, at blive gravide med nr. 2, men søren - jeg kan simpelthen ikke huske hvornår jeg havde min mens sidst?
Uhh tænk, at man lige pludselig bliver overrasket med den ude i byen
Mon ikke jeg skulle begynde, at sætte kryds i kalenderen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ville nok være en god idé, eller have bind i tasken
Nessie skriver: Ville nok være en god idé, eller have bind i tasken
Ja - puhaa, det smuttede godt nok helt for mig denne gang.
Har forsøgt, at huske om vi lavet en eller anden aktivitet, mens jeg havde mens, men kan ikke komme i tanke om noget vi har lavet imens?
AnnaKJ skriver: Ja - puhaa, det smuttede godt nok helt for mig denne gang. Har forsøgt, at huske om vi lavet en eller anden aktivitet, mens jeg havde mens, men kan ikke komme i tanke om noget vi har lavet imens?
Kender det godt. Prøver virkelig at huske at sætte kryds i kalenderen, så man har en idé om hvornår man kan forvente det
AnnaKJ skriver: Vi prøver, at blive gravide med nr. 2, men søren - jeg kan simpelthen ikke huske hvornår jeg havde min mens sidst? Uhh tænk, at man lige pludselig bliver overrasket med den ude i byen Mon ikke jeg skulle begynde, at sætte kryds i kalenderen
nu ved jeg ikke om du har en smartphone eller noget i den stil, for der findes nogle gratis app hvor det er en kalender kun til det, der står også i hvornår du er størt chance for at blive gravid
metteswn skriver: nu ved jeg ikke om du har en smartphone eller noget i den stil, for der findes nogle gratis app hvor det er en kalender kun til det, der står også i hvornår du er størt chance for at blive gravid
Great - har Iphone
Kunne være man lige skulle finde den - nogen ide om hvad den hedder?
AnnaKJ skriver: Great - har Iphone Kunne være man lige skulle finde den - nogen ide om hvad den hedder?
der står min hedder: menstrual calendar. den ligger under medicinsk.
men der er en masse der inde, jeg synes bare den var lettest at finde rundt i da jeg lige lærte det
metteswn skriver: der står min hedder: menstrual calendar. den ligger under medicinsk. men der er en masse der inde, jeg synes bare den var lettest at finde rundt i da jeg lige lærte det
Så er den ved at blive hentet
Tusind tak for dit tip
Nessie skriver: Kender det godt. Prøver virkelig at huske at sætte kryds i kalenderen, så man har en idé om hvornår man kan forvente det
Det kan jeg da passende gøre idag, for den er lige kommet
AnnaKJ skriver: Det kan jeg da passende gøre idag, for den er lige kommet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128