Nogle der har erfaringer med amerikansk olie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

lenec

jeg har prøvet det, om det hjalp ved jeg ikke, men han kom ud, og det gjore noget andet også.i dag vil jeg ikke gøre det, da barnet har bedst af, at komme ud når det skal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

sbs78

har prøvet det og der skete ikke andet end at jeg virkelilg fik dårlig mave. jeg ville ikke prøve det igen.

Anmeld

22. august 2011

Silja&Noam

Hold dig endelig langt væk fra det... Du får kun skideren på....

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

sbs78 skriver:

har prøvet det og der skete ikke andet end at jeg virkelilg fik dårlig mave. jeg ville ikke prøve det igen.

hm øv. syntes bare at nogle siger dte virker

Anmeld

22. august 2011

sbs78

Anonym skriver:

hm øv. syntes bare at nogle siger dte virker

ja har også hørt nogle sige det. men jeg ved nu ikke rigtigt. jeg prøvede det en gang og det var det. Jeg tror at hvis man ikke er moden så hjælper ingen ting. det er jo også derfor at nogle igangsættelser trækker meget ud. Men hvor kan jeg godt følge dig. man vil jo bare gerne have den lille baby ud til sig

Anmeld

22. august 2011

Zafir

Findes det stadig? Det eneste forhold jeg har til det, er amerikanske gamle film hehe
Vidste slet ikke at mna brugte det i danmark...

Anmeld

22. august 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja som overskiften lyder, er der nogle der har erfaringer med amerikansk olie?

Den har vi haft oppe før..og det er en 100% NOGO!!! 

Amerikansk olie fremtvinger diaré og dermed også dehydrering..og som i værste tilfælde kan forårsage at din krop afstøder fosteret som dødt, fordi kroppen for at redde sig selv slår barnet ihjel.
Og jeg går ikke ud fra at du ønsker det.

Vil du prøve noget der kun MÅSKE kan virke, så er det sex, idet mandens sæd indeholder det samme hormon som stikpiller gør.
Og ellers skal du ikke tro på alle de gamle husråd..bebs kommer når tiden er inde.
Og hvis ikke, så overlad det til jordmoder og læge at tage hånd om dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. august 2011

RiUL

SussieThyssen skriver:

Amerikansk olie fremtvinger diaré og dermed også dehydrering..og som i værste tilfælde kan forårsage at din krop afstøder fosteret som dødt, fordi kroppen for at redde sig selv slår barnet ihjel.

Vil du prøve noget der kun MÅSKE kan virke, så er det sex, idet mandens sæd indeholder det samme hormon som stikpiller gør.
Og ellers skal du ikke tro på alle de gamle husråd..bebs kommer når tiden er inde.

Kærligst
Sussie

- Tænk at der så er nogle der virkelig prøver med amerikansk olie..

Hvorfor så ikke bare vente til baby er klar, og har lyst til at komme ud af sig selv, der er vel en grund til at baby bliver der inde Så må man bare nyde den sidste tid, med den dejlig store mave man har Det gør jeg i hvert fald

Anmeld

22. august 2011

Morbille

Min mor prøvede det ved hendes sidst graviditet, og 5 timer sener var min lillebror født. Min moster gjorde det også ved hendes sidste og hun født også efter nogle timer..

Men har ikke selv prøvet det, og tør heller ikke, for man ved jo ikke om det er det der har sat det i gang, eller om det ville være sket vis de ikke havde drukket det.

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Må man spørge om hvorfra ved du det kan slå barnet ihjel? Syntes jeg har læst så meegt emd det. men ikke at det kan slå abrnet ihjel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.