Åh den vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

FogL

FrkDitte skriver:

Jeg skal nok bare lige vænne mig til det..

Synes bare det er svært lige nu.. har ikke de vilde graviditetssymptomer.. ingen kvalme.. kun træthed og så lidt øget spisetrang.. så føler mig slet ikke gravid endnu... så synes jeg det er svært at forlige sig med vægten..

men det kommer nok..

måske jeg bare skulle stille vægten helt væk..

Knus Ditte

Jeg har ikke vejet mig siden jeg blev gravid, af den simple grund, at jeg ikke vil vide det. Det er jo ragende ligegyldigt, for på det ene eller dt andet tidspunkt skal man nok tage masser af kg på. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

FrkDitte

Giraffen skriver:

Tillykke med spiren 

Gider ikke gå op i det med vægten, er bare lykkelig over at jeg har en lille en inde i maven, så synes bare du skal se det som kroppens måde at bygge rede på

Men jeg kom lige til at kigge og kan ikke forstå du er 8+0 og har termin 1. marts?

Jeg er 9+5 og har termin 21. marts

Så enten er du meget længere henne ellers er det lige tidlig nok termin?

hov, står der 1. marts?? Der skal stå 1. april..  eller det er faktisk blevet korrigeret en smule til 3. april..

Det må være en fejl.. den retter jeg lige

Knus Ditte

Anmeld

22. august 2011

Giraffen

FrkDitte skriver:

hov, står der 1. marts?? Der skal stå 1. april..  eller det er faktisk blevet korrigeret en smule til 3. april..

Det må være en fejl.. den retter jeg lige

Knus Ditte

jamen så passer det jo fint

Men tænk på det som baby der fylder og baby der er sulten

og glæder mig til at følge dig 

Anmeld

22. august 2011

FrkDitte

Giraffen skriver:

jamen så passer det jo fint

Men tænk på det som baby der fylder og baby der er sulten

og glæder mig til at følge dig 

Jeg prøver at tænke sådan..

Lige nu føler jeg mig slet ikke gravid, så jeg synes det er lidt svært..

og også når man er et lille kontrolfreak med kroppen, så skal man lige lære at slappe lidt af...

Jeg er så glad for denne side... i er altid klar med svar og altid så søde

Vi følges jo næsten ad.. spændende!

Knus Ditte

Anmeld

22. august 2011

Giraffen

FrkDitte skriver:

Jeg prøver at tænke sådan..

Lige nu føler jeg mig slet ikke gravid, så jeg synes det er lidt svært..

og også når man er et lille kontrolfreak med kroppen, så skal man lige lære at slappe lidt af...

Jeg er så glad for denne side... i er altid klar med svar og altid så søde

Vi følges jo næsten ad.. spændende!

Knus Ditte

jaa det er så spændende

Jeg har selv lidt af spiseforstyrrelser så jeg er ekstra opmærksom på at jeg ikke vil fiksere på det, vil bare hellere være mor og lykkelig end passe en bestemt tøjstørrelse Det tog et par år at lære, men nu mener jeg det helt ind til benet

Har du været til lægebesøg og sådan? det gør det lidt mere virkeligt, men her veeeenter vi også bare på indkaldelde til NF så vi kan se et hjerteslag og få det hele bekræftet

Anmeld

22. august 2011

FrkDitte

Giraffen skriver:

jaa det er så spændende

Jeg har selv lidt af spiseforstyrrelser så jeg er ekstra opmærksom på at jeg ikke vil fiksere på det, vil bare hellere være mor og lykkelig end passe en bestemt tøjstørrelse Det tog et par år at lære, men nu mener jeg det helt ind til benet

Har du været til lægebesøg og sådan? det gør det lidt mere virkeligt, men her veeeenter vi også bare på indkaldelde til NF så vi kan se et hjerteslag og få det hele bekræftet

Vi har været til 1. lægebesøg.. og venter også bare på indkaldelsen fra Hvidovre. Hvilket hospital har du valgt?

Vi skal ind og skannes i dag hos en klinik der hedder lillekbh'er.

Ikke sikkert vi kan se så meget endnu, men vi kan altså ikke vente. og så koster det kun 200,-..det er okay..

Knus Ditte

Anmeld

22. august 2011

Pige2009

FrkDitte skriver:

Jeg er 8+0 nu, og har allerede taget 2.5 kilo på.

Synes godt nok det er svært at acceptere. Har altid været meget påpasselig med min vægt, skal ikke spise særlig meget usundt før end det sætter sig..

Jeg synes bare jeg er sulten hele tiden...

Jeg kan se forskel på min krop hvis jeg bare har taget 1 kilo på.. så lige nu er jeg sgu lidt nede.. vejer 55,9 nu og synes det ser forfærdeligt ud, havde det bare været en fin lille gravid mave så havde det været til at acceptere...

I aften vil jeg løbe mig en tur..

Hvordan havde i andre det med vægten?

Knus Ditte

Når du lever sundt og med motion, er der intet mere at gøre. Du må bare lære at forlige dig med tanken

Anmeld

22. august 2011

Giraffen

FrkDitte skriver:

Vi har været til 1. lægebesøg.. og venter også bare på indkaldelsen fra Hvidovre. Hvilket hospital har du valgt?

Vi skal ind og skannes i dag hos en klinik der hedder lillekbh'er.

Ikke sikkert vi kan se så meget endnu, men vi kan altså ikke vente. og så koster det kun 200,-..det er okay..

Knus Ditte

iiih havde jeg vidst man kunne det så havde vi også gjort det - du må endelig huske at gi en update 

Men jeg har en tro på at hvis ikke man har smerter og man ikke pludselig kamp-bløder så er der nok et eller andet derinde og rumstere

Bor i Århus så her er det Skejby, det er fint nok, ligger dejlig tæt på

Anmeld

22. august 2011

Sof

Jeg har det som dig og da jeg i min første graviditet tog over 40 kg på, så var jeg endnu mere nervøs denne gang. Jeg nåede at tage 7 kg på inden uge 12 og har så kun taget 2 kg mere på siden uge 12, så vægten de sidste 12 uger har jeg været okay tilfreds med, men synes stadig jeg har taget alt for meget på, men jeg ved at jeg kan smide dem igen bagefter, så så længe bebs har det godt, så tager jeg resten med 

Anmeld

22. august 2011

FrkDitte

Giraffen skriver:

iiih havde jeg vidst man kunne det så havde vi også gjort det - du må endelig huske at gi en update 

Men jeg har en tro på at hvis ikke man har smerter og man ikke pludselig kamp-bløder så er der nok et eller andet derinde og rumstere

Bor i Århus så her er det Skejby, det er fint nok, ligger dejlig tæt på

Lille update på skanning...

Der var et lille hjerte der blinkede løs

Men de mente slet ikke jeg var 8+0..men nærmere 6+3

Så bliver spændende til næste skanning hos jordemoderen, hvad de siger der..

Men skønt at se at der var et lille liv derinde..

Knus Ditte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.