Må jeg se jeres klædeskab/garderobe ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

lycly

isabellamor skriver:

det er flot beskrevet hvordan det ser ud.. der er næppe megen inspiration at hente fra mit tøjskab..

Haha okay det er så i orden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

lycly

Dinna88 skriver:

Det er nok cirka så kedeligt som det ka blive - men jeg elsker det Især fordi jeg bare elsker skabet. Men når vi får et ekstra, så kommer der kurve/kasser nederst, så bliver det da lidt mere spændende. Det jeg personligt synes gør det kanon fedt er glassene - det er ikke alle der har glas i deres klædeskabe 

Det synes jeg faktisk også er fedt - det med glasruderne. Det er sjædent man bruger den slags skabe til tøj, men det er ret fedt. Vi har selv 2 glasskabe herhjemme a la dit, som jeg nogen gange sidder og overvejer at bruge til tøj . Kæresten er bare ikke helt med på det

Anmeld

21. august 2011

Dinna88

Luna F. skriver:

Det synes jeg faktisk også er fedt - det med glasruderne. Det er sjædent man bruger den slags skabe til tøj, men det er ret fedt. Vi har selv 2 glasskabe herhjemme a la dit, som jeg nogen gange sidder og overvejer at bruge til tøj . Kæresten er bare ikke helt med på det

Jeg har også fået et par kommentarer omkring det, altså, positive/overraskede

Kan han ikke overtales?

Anmeld

21. august 2011

lycly

Dinna88 skriver:

Jeg har også fået et par kommentarer omkring det, altså, positive/overraskede

Kan han ikke overtales?

Nej, men det er mest fordi vi har et kæmpe monster (grimt) klædeskab i soveværelset som hører til lejligheden (vi lejer af en der ejer) . Så det er vi nødt til at beholde så længe vi bor her.

Har dog gjort det mindre grimt ved at male det Det var der ikke nogen der sagde at man ikke måtte

Anmeld

21. august 2011

K.Rehder

Luna F. skriver:

Ja, jeg eeelsker tøj og sko, og kan ikke få nok af at blive inspireret rundt omkring, så jeg omrokerer tit herhjemme. Primært fordi vi ikke har plads til de ordninger jeg helst vil have med enten walk-in eller bare gigantisk skab med skydedøre

Så bare af ren nysgerrighed og for at jeg kan sidde og sukke lidt, må jeg så ikke se hvordan I har indrettet jer med jeres garderobe ??

Du må gerne se mit..Har helt tilfældigt taget et billede af det her den anden dag Om hjørnet (som man ikke kan se) er der et højskab med al basic og sådan.

Jeg ELSKER det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. august 2011

Dinna88

Luna F. skriver:

Nej, men det er mest fordi vi har et kæmpe monster (grimt) klædeskab i soveværelset som hører til lejligheden (vi lejer af en der ejer) . Så det er vi nødt til at beholde så længe vi bor her.

Har dog gjort det mindre grimt ved at male det Det var der ikke nogen der sagde at man ikke måtte

Åh, træls! Er det de der typiske skabe i soveværelser, hvor lågerne nærmest "sidder udenpå"? De kan bare være forfærdeligt grimme, men kender flere der har piftet dem op med maling og tapet  

Jeg håber så inderligt, at vi finder en lejlighed hvor der ikke er indbyggede skabe, udover i køkkenet.  Jeg vil selv styre min indretning, tak. 

Anmeld

21. august 2011

lycly

KloksKone skriver:

Du må gerne se mit..Har helt tilfældigt taget et billede af det her den anden dag Om hjørnet (som man ikke kan se) er der et højskab med al basic og sådan.

Jeg ELSKER det

Det ser super godt ud Jeg har også alt mit "hængetøj" til at hænge fremme på stativ, jeg elsker det også

Anmeld

21. august 2011

lycly

Dinna88 skriver:

Åh, træls! Er det de der typiske skabe i soveværelser, hvor lågerne nærmest "sidder udenpå"? De kan bare være forfærdeligt grimme, men kender flere der har piftet dem op med maling og tapet  

Jeg håber så inderligt, at vi finder en lejlighed hvor der ikke er indbyggede skabe, udover i køkkenet.  Jeg vil selv styre min indretning, tak. 

Det er ikke helt den slags skab, men det minder lidt om  

Det irriterer mig også grænseløst, jeg vil også gerne indrette selv

Anmeld

21. august 2011

Dinna88

Luna F. skriver:

Det er ikke helt den slags skab, men det minder lidt om  

Det irriterer mig også grænseløst, jeg vil også gerne indrette selv

Ah, okay. Men i det mindste lyder det til, at du har fået det bedste ud af det

Jaaa, det er også vildt fedt  

Anmeld

23. august 2011

lycly

Jeg opper lige, så vi kan se nogle flere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.