Må jeg se jeres klædeskab/garderobe ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.676 visninger
30 svar
0 synes godt om
21. august 2011

lycly

Ja, jeg eeelsker tøj og sko, og kan ikke få nok af at blive inspireret rundt omkring, så jeg omrokerer tit herhjemme. Primært fordi vi ikke har plads til de ordninger jeg helst vil have med enten walk-in eller bare gigantisk skab med skydedøre

Så bare af ren nysgerrighed og for at jeg kan sidde og sukke lidt, må jeg så ikke se hvordan I har indrettet jer med jeres garderobe ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

lycly

Okay, sad lige og overvejede at det nok er lidt optimistisk at tro at folk vader ind i sit soveværelse, tager billeder af sin garderobe, sætter dem ind på computeren og bagefter herind. Kl. 21.25 søndag aften.. Måske jeg bare skal oppe tråden i morgen ..

Anmeld

21. august 2011

morethanperfect

Luna F. skriver:

Okay, sad lige og overvejede at det nok er lidt optimistisk at tro at folk vader ind i sit soveværelse, tager billeder af sin garderobe, sætter dem ind på computeren og bagefter herind. Kl. 21.25 søndag aften.. Måske jeg bare skal oppe tråden i morgen ..

Hehe tænkte lige præcis det samme

Anmeld

21. august 2011

Dinna88

Du dør nok når du ser mit  

Et enkelt skab med hylder, med en enkelt kasse til undertøj. (mine strømper er ikke deri) Jeg bor hjemme og har derfor meeeeget lidt plads. Jeg skal finde et skab magen til når min kæreste og jeg flytter, og så kan han få to hylder, imens jeg tager de andre  Mine sko er også et andet sted. 

Hov - mine fine kjoler hænger i min kære moders klædeskab  

Den anden nederste hylde er altså ikke et stort rod, det er bare mit træningstøj i midten der ligger lidt ujævnt - Jeg har cirka dobbelt så meget tøj som der er, det er bare i vasketøjskurven.

Billederne er taget i næsten mørke, da pæren i lampen valgte at springe - men jeg prøvede! De blev ski ikke særlig gode.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. august 2011

Dinna88

Luna F. skriver:

Hey, jeg ville skam gerne

Anmeld

21. august 2011

Isabella_mor

mener du indvendigt ??? hahah... jeg kan fortælle dig at det bare er kastet ind i de forskellige rum. og så tager jeg mig sammen engang imellem og lægger det sammen og så er der pænt i en uge og så ligner det et rodet skab igen... jeg er herre dårlig til at have rydet op i skabet... det ligger dog fordelt. bukser for sig, bluser og t-shirts og stropbluser for sig. og så træningstøj. og så er mit undertøj i en flette kurv... ja ej. jeg tør ikke vise mit skab, det er et rod..

Anmeld

21. august 2011

lycly

Dinna88 skriver:

Hey, jeg ville skam gerne

Yay, tak

Anmeld

21. august 2011

lycly

isabellamor skriver:

mener du indvendigt ??? hahah... jeg kan fortælle dig at det bare er kastet ind i de forskellige rum. og så tager jeg mig sammen engang imellem og lægger det sammen og så er der pænt i en uge og så ligner det et rodet skab igen... jeg er herre dårlig til at have rydet op i skabet... det ligger dog fordelt. bukser for sig, bluser og t-shirts og stropbluser for sig. og så træningstøj. og så er mit undertøj i en flette kurv... ja ej. jeg tør ikke vise mit skab, det er et rod..

Ja jeg mener indvendigt Kom nu

Anmeld

21. august 2011

Isabella_mor

Luna F. skriver:

Ja jeg mener indvendigt Kom nu

det er flot beskrevet hvordan det ser ud.. der er næppe megen inspiration at hente fra mit tøjskab..

Anmeld

21. august 2011

Dinna88

Luna F. skriver:

Yay, tak

Det er nok cirka så kedeligt som det ka blive - men jeg elsker det Især fordi jeg bare elsker skabet. Men når vi får et ekstra, så kommer der kurve/kasser nederst, så bliver det da lidt mere spændende. Det jeg personligt synes gør det kanon fedt er glassene - det er ikke alle der har glas i deres klædeskabe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.