hva laveri i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. januar 2009

ka li ja

jeg sidder på com til den løber tør for strøm
morten er til julefrokoste og jeg har lige putter xander, så nu sidder jeg her i sofaen og glor fjerner og com.
hvad laver i andre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2009

Grynt

næsten det samme som dig. Sidder her, glor endnu et afsnit af star trek (manden har ALLLLLLLLLLLE afsnit og har næsten ikke set normal tv de sidste mange mange mange dage, uger eller er det snart måneder..uhmmm)
thats it

Anmeld

10. januar 2009

ka li ja

jeg har slet ikke luret hvad der kommer i fjerneren endnu. men tror heller ikke der går ret længe før sofaen sidder fast på hele bagsiden af mig der må være en film eller en serie

Anmeld

10. januar 2009

Helle30

Jeg har siddet og kigget lidt på uddeling af sportspriser på DR. Manden er skvattet i søvn på sofaen, og jeg overvejer lige nu, om jeg skal forsøge at få ham med op i seng, eller jeg bare skal gå selv... Sove skal jeg ihvertfald snart, for jeg var oppe med miss. Sophy tidligt i morges, og min middagsmorfar gik i vasken, fordi hun vågnede med mareridt efter kun 1 times søvn, og denne gang havde hun ikke til hensigt at lade sig putte igen .

Godnatknus til jer alle - Helle

Anmeld

10. januar 2009

ka li ja

sov godt lille trætte helle mus

Anmeld

10. januar 2009

Helle30

Ja tak, Kalaha, men hvad skete der så? Den lille trapetzsvinger er netop gået i gang med aftenens træningspas, - discojazz eller karate eller noved....
Det er ok, hun lige giver besked om, at hun stadig er med derinde - men helt ærligt: linedance med fødderne mod bækkenbunden kl. halv elleve om aftenen?

Nå - jeg prøver nu alligevel - nat, nat!

Anmeld

11. januar 2009

Lise

Jeg brugte aftenen på at putte en træt Simon gentagne gange, men når han kom i seng var det ligesom om han vågnede op igen... og så stod vi op igen og legede lidt mere... kl 22 faldt han endelig i søvn - og mig med lige ved siden af..

Vågnede for en time siden ved at han var ved at kværkes i noget, og siden har han kastet op et par gange.. Han har også haft diarre on/off et par dage, så den er ikke så god..

Nu sover han, og jeg håber det var det, men jeg er lidt oppe og ringe, så gik lige i stuen for at læse lidt og kigge lidt herind..

Håber alle sover godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.